Reply on: kvorka #9274:
Takže, finálny návrh zastávok na znamenie (píšem vrátane súčasných):Červená zóna: Inovecká, Cintorínska, Soblahovská, Beckovská, Biskupice-cintorín, Biskupice-čistička, Ku štvrtiam, Pod Juhom
Žltá zóna: Záblatie-Cintorín, Zlatovská-VOD-EKO, Záblatie-Nadjazd, Hroznová, Kasárenská, Ľ. Stárka, Piešťanská, Hanzlíkovská
Zelená zóna: Opatová-Horeblatie, Kubrá-ZŠ (mimo začiatku a konca vyučovania), Kubrá-Záhrady, Kubrá-Dubová, Kubrická, kpt. Nálepku, Opatová-nadjazd
ale to je v Trencine utopia ,to je jasne... aj pohodlie v autobusoch robi dnes svoje,tie cesty po ktorych jazdia su otrasne,autobusy kavu zo strany na stranu,trasu a hrkocu(tie skor menene tipy),ludia nadavaju,nevraviac o cudzincoch ktory su zhrozeny...mesto by malo mat prioritu vyasfaltovat na novo prave taketo cesty a aut.zastavky...a hlavne si nejakym sposobom musia cestujuci zvyknut ze vodic autobusu nie je taxikar,u nas prestali citat vyvesky,inde si otvaraju sami dvere,tu nevedia zazvonit ked treba...cele je to nejake divne vsetko v tom nasom meste... mlades ktory uz nie je ucena od malicka cestovat a vyuzivat autobus ked vam nastupi nevie slovo povedat,vodic aby vsetko z nich pacil...je to skratka drina vo vsetkych smeroch...
Nehovoriac, ak chodím pešo. Jeden významný dánsky urbanista po návšteve Bratislavy skonštatoval, že žijeme ešte v automobilovej puberte. Kde vlastníctvo auta znamená spoločenský status... Neviem si jednoducho vytĺcť z hlavy, že MHD by mala byť nosným dopravným systémom. Postupne, ale systematicky (vozový park, infraštruktúra, grafikon a pod.).
MA MHD
Takže s tvrdením, že je potrebné zálivy zrušiť všade nemôžem súhlasiť. Vo Viedni to možno funguje dobre, ale nemusíme tu mať všetko čo je na MHD vo Viedni, aj za cenu dopravných komplikácií.
Čo sa týka poradia rekonštrukcií, je jednoznačne potrebné uprednostniť väčšinu. Preto by som postupoval najspravodlivejším spôsobom, a to rekonštruovať zastávky podľa stupňa vyťaženosti (počtu cestujúcich) a podľa stupňa poškodenia.
Výnimku môže dostať:
a) zastávka v stave, ktorý znemožňuje jej prevádzku
b) zastávka budovaná spolu s rekonštrukciou komunikácie
Návrh poradovníka (zastávka s číslom 1 je najviac urgentná, 2 a 3 menej):
a) zastávky rekonštruované podľa stupňa vyťaženosti a poškodenia:
1. Gymnázium (obrubník, povrch, chodník)
2. Legionárska smer mesto (obrubník, povrch)
3. Mateja Bela smer mesto (obrubník povrch)
4. Nemocnica obojsmerne (obrubník, povrch, chodník)
b) zastávka v stave, ktorý znemožňuje jej prevádzku:
--žiadna takáto zastávka v TN nie je--
c) zastávka budovaná spolu s rekonštrukciou komunikácie
1. Karpatská (chodník, obrubník, povrch)