Reply on: Richard Ščepko #7888:
presne! Veď aj tak na tom briežku hore bývaly vždy dva koly, takže križovatkou to je už len formálne. Jednoducho zaslepiť, urobiť kasselák a pre potreby cyklistov či sanitky treba urobiť na jednom konci zastávky zníženinu, inak kľudne obrubník. ?
kvorka
K linkovému vedeniu: určite treba doznať zmeny, navrhujem:
1 cez podjazd presmerovať z Pred Poľom na Opatovskú na Sihoť IV (30/30/60)
2 cez podjazd presmerovať zo Sihote III na Pred Poľom (30/60/60)
3 Juh I - nemocnica - Zlatovská - Záblatie (60/120/120)
4 bez zmeny
5 Juh I - nemocnica - Zlatovská - Zlatovce (30/60/120)
6 Priemysel.park - Zlatovská - žst - Sihoť IV - Opatová 30/60/-
7 bez zmeny
8 bez zmeny 20/30/60
11 bez zmeny 60/60/60
13 Záblatie - Zlatovce - Istebník - Old Herold - žst - Kubra 30/60/120
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská (Záblatie/Priem.park) 30/60/-
16 bez zmeny
17 Juh I - nemocnica - žst 60/60/60
18 Juh I - Soblahovská - Rázusova - Sihoť IV 60/60/60
19 Juh II - nemocnica - Istebník - AOZ 60/180/-
20 bez zmeny
21 Juh II - Električná - Sihoť - Opatová - Sihoť - Električná - Juh II 60/120/120
24 bez zmeny
25 bez zmeny
27 bez zmeny
28 Juh III - nemocnica - žst - Sihoť IV 30/60/60
50 bez zemny, premávka v 5/6, 6/7