Reply on: MA MHD #7876:
trochu sa spomalí premávka, ale v smere od Maxu to nebude až také hrozné, lebo hlavný prepravný prúd sa tam z jedného pruhu nerozvetví hneď po kruháči, ale o 100m ďalej, čo je v pohode. Akurát by som zakázal "by-pass" od Maxu na Sihoť, nech sa autá hneď radia do jedného pruhu rovno na kruháči.K linkovému vedeniu: určite treba doznať zmeny, navrhujem:
1 cez podjazd presmerovať z Pred Poľom na Opatovskú na Sihoť IV (30/30/60)
2 cez podjazd presmerovať zo Sihote III na Pred Poľom (30/60/60)
3 Juh I - nemocnica - Zlatovská - Záblatie (60/120/120)
4 bez zmeny
5 Juh I - nemocnica - Zlatovská - Zlatovce (30/60/120)
6 Priemysel.park - Zlatovská - žst - Sihoť IV - Opatová 30/60/-
7 bez zmeny
8 bez zmeny 20/30/60
11 bez zmeny 60/60/60
13 Záblatie - Zlatovce - Istebník - Old Herold - žst - Kubra 30/60/120
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská (Záblatie/Priem.park) 30/60/-
16 bez zmeny
17 Juh I - nemocnica - žst 60/60/60
18 Juh I - Soblahovská - Rázusova - Sihoť IV 60/60/60
19 Juh II - nemocnica - Istebník - AOZ 60/180/-
20 bez zmeny
21 Juh II - Električná - Sihoť - Opatová - Sihoť - Električná - Juh II 60/120/120
24 bez zmeny
25 bez zmeny
27 bez zmeny
28 Juh III - nemocnica - žst - Sihoť IV 30/60/60
50 bez zemny, premávka v 5/6, 6/7
Richard Ščepko
Legionarska urcite a ak sa nemylim, aj Braneckeho. Ale dodatocnu otazku som pani nedal, kedze som mal jedno stretnutie. Co si pamatam, tak pan Forgac spominal, ze radi by zrealizovali aspon jednu s kasselom (vtedy sa este o Braneckeho neuvazovalo), kde by zistili spatnu vazbu (od vodicov a hlavne cestujucich). Ale sam dodal, ze nepredpoklada negativnu odozvu.
@bolkop: Osobne si myslim, ze uz by sme nemali podliezat latku. Ak sa mame na uzemi mesta bavit o naozaj komplexnom debarierizovani, malo by ist o vsetky zastavky. A je jedno, ci ide o "dedinsku cast" mesta niekde v Nozdrkovciach, alebo pri gymnaziu ci v Kubrej. Mam za to, ze ak je to na uzemi mesta, potom taketo uvahy nie su na mieste. Zvlast, ked nejde o dramaticke navysenie z podladu financii. Bol by som rad, keby sa to stalo normou.
BTW: som velmi rad, ze je tu viac takych, ktorym na bezbarierovosti zalezi.