Rok čo chvíľa zoslabne a nastúpi nový. Už dlhšie sa zaoberám myšlienkou , že kúpim dva nové autobusy na MHD v Trenčíne a tieto budú voziť obyvateľov a návštevníkov Trenčína od takej piatej do 22. hodiny. Samozrejme , že z d a r m a. Na ten nový rok tu teda budem verejne diskutovať s vašimi odbornými názormi od platu vodičov cez ďalšie otázky. Dúfam, že sa nebude schovávať za dolné paprče a budete objasňovať mne a aj ďalším tu na tejto stránke ako ,,vyladiť,, oný nový vstup dopravcu. Budú sa tu angažovať noví Pešiaci, tak aby ste iba vedeli.

Michal Mazánik
Potvrdzuje sa, že linka 11 sa nemala meniť? V Kubrici sme prišli o jednotlivcov, na novej trase Kubrá - Sihoť sme získali 120 cestujúcich za pracovný deň, ktorí predtým nemohli MHD cestovať vôbec alebo len obtiažne za cestovný čas, za ktorý by to prešli aj pešo. MHD sa nastavuje tak, aby sme vyhoveli väčšine, nie uspokojovali subjektívne preferencie do nákupných reťazcov. Toto spojenie, ktoré údajne nikto nepotreboval, si ľudia obľúbili tak, že k 15. decembru samotní Kubrania žiadali jeho posilnenie v špičkách, a to aj prostredníctvom svojich poslancov.
Obmedzovanie linky 2 ani 7 sa v žiadnom prípade neplánuje. Dôvody, pre ktoré je linka 2 nastavená tak, ako je, sme tu s kolegom písali už veľakrát. Ľudia na Novinách si začínajú zvykať, že môžu cestovať MHD a obmedzenie linky v tomto bode by bola strategická chyba. Pokiaľ sa na niečo v súvislosti s linkou 2 chceme zamerať, tak je to zvýšenie jej atraktivity napríklad drobnými úpravami trasy (naďalej so zachovaním premávky cez podjazd Jesenského), ale nie osekávanie spojov.