Tak už som si stihol zmeny preštudovať a za mňa asi tak, že sa prejavujú závery všetkých názorov tu odznievajucich. Sú zmeny vyplývajúce z obehov, zmeny vyplývajúce z nevyužívaná (7,16,23) a tiež zmeny z dôvodu využívania (1,8). U linky 24 by prospel odstup od 8, už to tu bolo spomínané (milan005).
Klbaky sú u nás téma vždy, lebo ich je sakra málo a z minulosti ich nasadenie bývalo tragické. Dnes tu cítim, že by ich bolo treba viac, nech sú aj na jednotke či osmičke. Bodaj by.
Ale aj tak si myslím, že mesiac je málo, lebo tá redukcia na 7 je drastická - buď sa mal dať čas alebo toto jednoducho nemalo byť ani navrhované, kým sa nevybuduju ozaj ťažiskové zastávky Psotného a Merkury/Lidl.
Ja som zvedavý, ako bude 2 a 23.
Klbaky sú u nás téma vždy, lebo ich je sakra málo a z minulosti ich nasadenie bývalo tragické. Dnes tu cítim, že by ich bolo treba viac, nech sú aj na jednotke či osmičke. Bodaj by.
Ale aj tak si myslím, že mesiac je málo, lebo tá redukcia na 7 je drastická - buď sa mal dať čas alebo toto jednoducho nemalo byť ani navrhované, kým sa nevybuduju ozaj ťažiskové zastávky Psotného a Merkury/Lidl.
Ja som zvedavý, ako bude 2 a 23.
TomoSK
Čísla za pracovné dni:
- pred zmenami mali všetky spoje linky 12 dokopy nástup + výstup 34 cestujúcich za deň za zastávky Karpatská a Jána Zemana
- po zmenách majú všetky spoje linky 2 dokopy nástup + výstup od 80 do 90 cestujúcich za deň (extrém 121 cest. 1x) za zastávku Karpatská
Podrobne rozdelené na spoje, počet cestujúcich vo vozidle po odchode zo zastávky Karpatská smer mesto:
5:21 - 4 cest.
5:51 - 3 cest.
6:21 - 10 cest.
6:50 - 8 cest.
7:23 - 21 cest.
7:50 - 8 cest.
8:20 - 0 cest.
8:55 - 7 cest.
9:55 - 13 cest.
10:55 - 1 cest.
11:55 - 5 cest.
12:55 - 7 cest.
13:25 - 9 cest.
13:55 - 3 cest.
14:25 - 9 cest.
14:55 - 3 cest.
15:25 - 1 cest.
15:55 - 5 cest.
16:25 - 1 cest.
16:55 - 1 cest.
17:55 - 2 cest.
18:56 - 2 cest.
19:56 - 1 cest.
20:56 - 0 cest.
Linka plná nechodí, ale asi je to nad moje osobné očakávania. Prevládajú cesty do 16. hodiny, potom to klesá, s celkom silnou rannou špičkou. Najvyšší nástup na Karpatskej 13 cest. (spoj 7:23).