Reply on: kvorka #13750:
Nikto nemá ambíciu platbu v hotovosti u vodiča znemožniť, ale len ju znevýhodniť, čo je bežná prax v mnohých prevádzkach MHD, aj takých, kde nie sú automaty na cestovné lístky. Pre zaujímavosť, napríklad v Nitre sa u vodiča nedá kúpiť zľavnený lístok. Toto sa v Trenčíne neplánuje. Rovnako tak nie je v pláne ani žiadna nočná tarifa. Návrh úpravy tarify zverejní mesto Trenčín. Aj v tomto prípade však platí, že žiadna tarifná politika nikdy nevyhovie všetkým, vždy sa časť ľudí poteší (napr. zrýchleniu MHD) a iná časť bude nahnevaná. Množstvo rozdielnych pohľadov vidieť aj tu v diskusii.
TomoSK
Takisto skúsim takú úvahu - ranná 22ka k Zemplínu ide o 3:45, čo sú stále nočné hodiny. Zánikom 22ky a akýchkoľvek skrátených spojov po AS počas dňa prejde tento spoj pod linku N1, prečo by si teda cestujúci mali zrazu viac platiť v totožnom spoji? Ak by spoj o 3:45 zostal na dennej linke a odvozy od večerných/nočných vlakov by už boli na nočáku, prečo by si cestujúci vo veľmi skoré ráno mali platiť za cestu menej, než cestujúci v neskorších večerných hodinách?
Odpoveďou teda je, že na nočákoch bude platiť štandardná denná tarifa a trúfam si povedať, že v tomto je absolútna zhoda naprieč Mestom, našim združením aj dopravcom.