Reply on: draxter #12416:
Si to úplne vystihol, niet čo dodať. Možno ešte to, že číslo linky u PAL by malo byť zobrzaované rovnako ako v MHD spredu, zboku, vzadu, aby ľudia vedeli, čo za voz ide. Kľúčové bude pre človek v Istebníku, či príde voz čo ho vezme na Hasičskú alebo ku gymplu.A pre mňa to, žeby MHD do Lauga nahradila PAL, je blbosť ako voda v koši - pri tých číslach nemysliteľné a ani by som to neodporúčal: PAL vozidlá s menšou kapacitou, nie sú NP, nástup prednými dvermi verzus 3 - 4 dvere v MHD...a potom cestujúci PAL by boli riadne zdržaný. z PAL zmizli kĺbaky, hoci na linke do DCA by sa hodili, skôr vidím akútnu potrebu zmeniť ten hlúpy odbavovací systém na PAL!
Po integrácii by to však bolo len s ohľadom na výpravu vozidiel. Inak by to už bolo jedno.
draxter
Ja preferujem, aby Orechová, Istebník a Bratislavskú ul. prevzala PAD. Je tam neskutočná frekvencia spojov, preto tam by MHD bola naozaj len doplnok. Naopak, vidím priestor, aby linka do Soblahova, či jediný spoj na linke Hrabovka bol daný pod MHD.
Na linke 309 424 je zase ukážka toho, že licencia na túto linku je prímestská, avšak spoje na nej nespĺńajú definíciu prímestskej linky, lebo nespájajú 2 a viac obcí. Reálne totiž ANI JEDEN neprejde obvod Trenčína, a teda by mali byť zaturnusované do MHD. Takto robia MHD konkurenciu a platí ich VÚC (úplne zbytočne). Ale sú tam poznámky o tom, že spoje 7, 10, 13 a 20 pokračujú na iných PAL. A to je potom už niečo iné. Ale zvyšok rozhodne MHD, spoje 3 a 11 rozhodne ako linka 6 a pod.
Na tomto sa musí seriózne začať robiť. Zjednotiť názvy zastávok, určiť základné a doplnkové smery, tarifnú integráciu a číselné značenie PAL (tam je trojcifra na mieste).