Reply on: Marek6283 #12425:
Riadne (farebné) označníky zatiaľ pribudli na zastávkach Akebono, Priemyselný park II a Biskupice, námestie (pre linku 2 smerom z LOT do centra, kde označník nikdy predtým nebol). Prenosné označníky zatiaľ ostali na zastávke Záblatie, pošta smer Rybáre; Vinohrady (obojsmerne, tam sa ale pripravuje rekonštrukcia ulice) a v otoči Priemyselný park je regionálny označník. Začiatkom marca sme na to s poslancom Richardom Ščepkom upozorňovali cez VMČ, takže som rád, že SADka na tom pracuje. Napríklad na zastávke Priemyselný park II bol prenosný označník cca 4 roky. Chcel som pridať nejaké fotky z terénu, ale na iMHD mi nejdú vkladať súbory...
theo
Pre porovnanie MHD 4 a PAD 309408 je v takmer identickej časovej polohe 7:26/7:25 medzi Opatovou Majákom a Legionárskou rozdiel 18 minút a 15 minút.
Je pravdou, že bez zachádzky na aut. stanicu, ak je však jej obsluha PAD nevyhnutná, potom treba brať do úvahy, že ide o približne 50 minútovú jazdu z prvej zastávky Dolná Poruba, horný koniec. Pri ceste z Omšenia je dĺžka jazdy porovnateľná s nejednou linkou MHD.
Každopádne, ja o tom rozhodovať nebudem. Ale ak mesto očakáva na príjmovej stránke rozpočtu -10% a v prípade Trenčianskeho kraja ešte viac, potom sa bude sekať hlava-nehlava. Áno, výdavky na dopravnú obslužnosť sú v princípe mandatórne výdavky, ale len v rozsahu, v akom je po nej dopyt a ako napísal napríklad poslanec TSK a primátor Trenčianskych Teplíc na svojom blogu v denníku N: "Kraj môže časť financií ušetriť v prevádzke úradu a v autobusovej doprave. Nebudú však v takej výške, aby sa čo i len približovali k avizovaným výpadkom."