Reply on: Marek6283 #12425:
Len je to žiaľ zase také "pseudo"riešenie, pretože nikdy nič nemôže byť OK hneď na prvý raz...1. zastávka Biskupice, nám. pre linku 2 z LOT je bez názvu
2. dokonca je použité žlté pole: teda zóna Zámostie

3. presvitá názov Staničná - to neboli aspoň samolepky na toto? Červená farba by sa snáď tiež našla...
To sa mohol osadiť radšej na Vinohradoch miesto tých "navarených kolies" tam by žltý podklad bol na mieste. Kde sú stojany z Električnej (6 ks)? Tie všetky majú predsa červené pole a mohli sa tam osadiť!
Keď sme pritom, tak Hodžova, ZŠ smer centrum má tiež navarené koleso alebo už normál?
theo
Pri minimálnom návrhu s frekvenciou 15/60/20/120 resp. frekvenciou 20/60/30/120 v X by sa dalo niečo poriešiť s doplnkovou MHD doobeda a večer (do 30 min. taktu) a nejakými účelovými spojmi ráno.
Pri optimálnom návrhu 10/30/15/60 resp. 15/30/20/60 v X si viem predstaviť jednu z nich prehnať cez Sihoť a kompletne zredukovať linku 24 v X a druhú z nich niekam na Juh a poriešiť tak linku 22 alebo 23.
Čo sa Zlatoviec týka, viem si predstaviť PAD previesť cez Brniansku a Zlatovskú, nič iné ako-tak logické sa tam nad rámec terajšieho trasovania PAD poriešiť asi nedá.
Ako píšeš, chýbajú tam iné veci, ktoré by mohli byť ľahko realizovateľné aj v súčasnosti (trebárs PAD zo Soblahova potiahnuť do nejakej mestskej "dedinskej" časti ako doplnok k MHD).