Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vidim, ze to boli asi len sluby o tych Citarach pre RK 😁
Tie vozidla vobec vyrobili ? 😁
Reakcia na: Petto #268:
Dnes som videl iba Setry, tak asi este nie.
Jazdia uz tie nove abusy ci nie ?
Reakcia na: Dispecer #266:
Pekne sci-fi 😊
Reakcia na: Petto #264:
Uz vraj prisli.
Kde to viazne s tymi Medakmi ?
Dnes som videl z dialky 2dverove nove Citaro pri Avione v BA. Farba ako SAD Poprad tj biele s modry pasom. Zeby uz to pre RK ci nieco ine?
Reakcia na: Petto #260:
Citaro, zrejme mild hybrid. Vsak to tam mas napisane.
Reakcia na: JJ #259:
Fiha a co za hybridy ? 🙂
Reakcia na: TeBeCe #258:
PETTO #257: Od januára by sa to malo začať:
https://www.facebook.com/185037800789/posts/10166353627385790/?sfnsn=mo
Reakcia na: Petto #257:
Lehota je 180 dni (6 ks) a 270 dni (6 ks) od zacatia poskytovania sluzieb podla zmluvy, co by malo byt od 1.7.2021, ak som dobre pochopil (dovtedy platila docasna zmluva, resp. plynula pripravna faza novej zmluvy).

Inak pred par dnami sa uzavrel dodatok, podla ktoreho "Dopravca zabezpečí každú zastávku autobusu prístreškom vrátane označníka na ochranu cestujúcich pred klimatickými vplyvmi, každý prístrešok musí spĺňať požiadavku nasadenia informačných technológii na znižovanie emisii z dopravy. Autobusové prístrešky vrátane označník sa po skončení platnosti Zmluvy stávajú Výlučným majetkom Objednávateľa mesto Ružomberok. Dohodnutá cena za jeden prístrešok predstavuje sumu 4.650,-EUR, montáž v sume 500 EUR a dovoz v sume 400 EUR."
Rok pomaly uplynia a stale vozidla v nedohladne. Alebo sa uz docasne schvalili na stalo ?
Reakcia na: Mario9 #254:
Určite súhlasím. Uvedené vozidlá nie sú vôbec vhodné do MHD. Avšak, je to dané aj časovými okolnosťami, kedy výber nového dopravcu bol poznačený "zmarenou" prvou súťažou.

Nový dopravca má povinnosť dodať nové autobusy, štandardného mestského prevedenia, s troma veľkými dverami, s dostatočným priestorom pre pohyb cestujúcich, plne nízkopodlažné a to tuším do 3/4 roka od začiatku prevádzky podľa riadnej zmluvy, pričom prevádzka podľa riadnej zmluvy začala 1.7.2021. Podľa zákulisných informácií, v tomto období dochádza k výberu vozidiel z toho lepšieho segmentu značiek (napr. Mercedes) a je dosť možné, že vozidlový park bude už niekedy budúci rok zostavený napr. z hybridov. Takže áno, súhlasím, je to nevhodný druh vozidla, aj z pohľadu technológie prevádzky MHD, ale lepšie časy sa už črtajú.

Čo sa týka prejazdov vozidiel z linky na linku a informovania cestujúcich - tieto texty boli nahraté pre potreby hlásenia vo vozidlách. Čiže nerozumiem, prečo sa nepoužívajú. Nie je to síce veľká útecha, ale tieto informácie sú momentálne dostupné aspoň v CP na stránke www.mhdrk.sk alebo aj tu na imhd.
Reakcia na: Mario9 #254:
Tiez sa cudujem tejto MHD a skladbe vozoparku. Medzimestke vozidla vyssej kvality na MHD a haraburdy jazdia medzi mesto
Rad by som prispel nazorom ku kvalite poskytovanych sluzieb novym dopravcom ako pravidelny cestujuci.
Zacnime vozovym parkom. Vsade bolo prezentovane, ze novy dopravca bude pouzivat iba nizkopodlazne autobusy. Doteraz sa tak nestalo. Seniori, matky s detmi, zeny matky s plnymi taskami z nakupov cez tyzden si tie schodiky do autobusu naozaj uzivaju, najma ked este musia prestupovat.
Nejednotnost vnutorneho usporiadania v autobusoch, kde raz je sedadiel nahusto tak, ze sa neda pomaly pohodlne sadnut, inokedy je medzi sedadlami priestor ako v superbe...
A nakoniec tu mame informovanost cestujuceho. Zvukovy komentar o zastavkach super, info ze linka na prestupnej stanici sa meni z jednej na druhu uz chyba. To je prekvapko ked z beznej zmeny linky cislo 2 na linku 3 sa pri Evanjelickom kostole dozvieme, ze prave tento spoj je vynimka a zmenil sa na 1. Davam do pozornosti, ze autobusy zobrazovacie jednotky maju, len to chce trochu viac zaujmu dotiahnut veci. Z mojho pohladu prevadzkovane autobusy su pre dopravu v meste nevhodne, vzhladom na svoje vonkajsie rozmery ponukaju malo miesta cestujucim. Ale mozno sa mylim a vacsinu cestujucich tvoria v autobusoch podnikatelia, stredny a vyssi menezment, ktory nosi so sebou maly kufrik. Dochodca s taskou na kolieskach, deti so skolskymi taskami, matky s kocikmi, ludia vracajuci sa domov na sidliska s nakupmi z mesta chodia predsa autom v najhorsom pripade taxikom.
Reakcia na: Vlaran #251:
Ale také nejaké skoro okružné linky aj sú. Prevažná väčšina spojov L3 pokračuje na L2 a následne z L2 na L1. A aj opačne.
Reakcia na: Vlaran #251:
V akej relácii treba trikrát prestúpiť? V jeho požadovanej relácii stačí raz. Pri protiidúcich nosných linkách by okrem jednej zastávky bola nadväznosť na antény len v jednom smere.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.