Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: juliana #22767:
Nie, nie, s tými výrobcami už nemáš pravdu. Bolo to tak pred 10. rokmi a viac. Teraz si už uvedomujú, že jeden zákazník je ďalších 10. U nás ešte k tomu to sprznili predajcovia, ktorí každú reklamáciu prežívali a bránili sa jej. A u "šuflikárov" a "garážistov" to trvá dodnes. Všetko, čo tu píšeme sú dohady ale myslím si, že cena plastového panelu je oproti cene trolejbusu mizivá a výrobca nebude skúmať prečo a ako praskli, jednoducho vymení kus za kus a nebude ťahať vozy naspäť. Montáž zvládnu aj naše dielne. Maximálne preverí celú dodávku panelov a bude si žiadať nápravu u výrobcu panelov.
Reply on: Richard #22765:
Úplne s tebou súhlasím a netvrdím, že to tak nemôže byť. Ja vychádzam iba z toho čo som tu čítala. A tu sa tvrdilo, že palub.počítače si dopravca montoval alebo dal montovať až v Prešove ( možno zase niekto napíše, že to nebolo napísané, ale ja som to tak pochopila).
A čo sa týka tých stropov tak nemyslím, že tu reklamáciu výrobca uzná bez toho, aby tie trolejbusy neboli znovu ťahané do Česka a bez toho aby si nechal výrobca urobiť nejakú expertízu materiálu či to mohlo byť spôsobené chybou materiálu alebo tým, že sa trolejbusy buď zle prepravovali, alebo bola nejaká chyba na strane DPMP. A určite mi dáš za pravdu, že výrobcovia sa veľmi nehrnú uznávať reklamácie.
Reply on: S499.1023 #22764:
akýsi s499.1023 - asi mimozemšťan - reklamácia sa vzťahuje, ale vždy máš v reklamačných podmienkách napísané, že sa nevzťahuje na mechanické poškodenie a vady spôsobené neodbornou manipuláciou. Myslíš, že ti niekto uzná reklamáciu televízora keď ho necháš celú noc na 25 stupňovom mraze? alebo keď ti spadne na zem? Zobuď sa.
Možno ma ukameňujete a možno prehrám poldeci pre Vás, s ktorými si sadneme na stretku, ale mám svoje dôvody si myslieť, že Juliana je Juliana a nie dacen. Ak je to tak, čo si myslím, že je, nepúšťajte sa do nej, kus sa jej zastanem. To, prečo si myslím, že Juliana je Juliana Vám poviem osobne.
Juliana: máš trošku smolu, že si vstúpila akurát do "jamy levovej", ak máš kus "ženského chochmesu", rýchlo prídeš na to, prečo je tomu tak. .
Juliana: Informačný systém a palubné počítače sa montovali už u výrobcu, RG si vyslovene želal, aby to bolo tak, už len z toho hľadiska, že sú tam informačné LCD displeje namiesto LEDkových panelov. Ak by bol problém v montáži, bola by v tom aj #729, ktorá ale problémy nemá a je vonku.
Ďalej, u výrobcov sa bežne stáva, že sa použije napríklad chybný materiál, automobilky čoraz častejšie zvolávajú majiteľov celých sérií na výmenu dielov pre chybný materiál, za ktorý oni nemôžu. Praskliny sa objavia až časom. Kým sú to stropné panely a nemá o vplyv na bezpečnosť, buďme radi. A skutočne Škodovka alebo SOR v tom môžu byť nevinne. Do materiálu nevidíš a je to dosť komplikované robiť RTG každého kusu súčiastky, ktorý dostaneš. To isté sa môže stať Solarisu, Van Hoolu, Viseonu ...
Reply on: juliana #22763:
Jožko Julián Kaňuk Inaš, pre sprostých po lopate:
Keď si kúpiš televízor a on sa ti PO PREVZATÍ, už doma, pokazí, tak sa na to u teba záruka už nevzťahuje?
Reply on: Vladimír #22760:
Vy sa tu nepredstavujete.Ja spravím výnimku.Volám sa Julia Kaňuková a neviem či to spravíte aj vy.

Ale k diskusii.
Vladimír napísal si: Podľa môjho zdroja informácií sú dôvodom reklamácie závady, ktoré sa prejavili AŽ PO DODANÍ trolejbusov do Prešova - praskliny na strope pravdepodobne z dôvodu mimoriadnej zimy - MOŽE TO BYŤ BUĎ POČAS CESTY ALEBO UŽ V PREŠOVE, takže ak moment dodania bol u výrobcu čiže prepravu zabezpečoval DPMP, tak žiadna reklamácia nebude uznaná, to isté aj keď to už bolo na dvore DPMP a opravu znášame my všetci!!

a nesprávna funkcia/zapojenie tachografu až keď sa doinštalovali palubné počítače (tie sa montujú po dodaní vozidla u dopravcu)-tiež žiadna reklamácia keďže si ich montáž zabezpečuje sám dopravca - náklady znesie buď DPMP (lebo opraviť to snáď treba a výrobca to určite neurobí) alebo ten kto montoval palub.počítače.

Tak mi ukáž kde sú tie chybné základy?
Reply on: juliana #22754:
Kto má aspoň trochu inteligencie a minimálne stredoškolské vzdelanie, ten vie, že záručná doba je upravená v Občianskom a v Obchodnom zákonníku. Ty, ako "hlúpa žena", sa nás už 2 dni snažíš presvedčiť o svojej pravde, ale tá je tak ďaleko od reality, ako planéta Zem od vesmírnej stanice ISS. Takže, hovorím za seba, nemám rád zbytočnú debatu o ničom, lebo, ako povedal klasik - aj hlúposť je dar Boží. Pekný piatok a víkend všetkým.
Reply on: S499.1023 #22758:
Chudáčik nedokázal uniesť svoju prudko podpriemernú inteligenciu na tomto fóre, až stratil svoju identitu, orientáciu (v časopriestore) a dokonca aj pohlavie. Škoda len, že vecné argumenty nikdy nenašiel.
Reply on: juliana #22756:
Tvoje úvahy sú chybné, pretože stoja na chybných základoch:
* nikto netvrdil, že nejaká závada bola spôsobená montážou palubných počítačov
* nikto netvrdil, že stropy popraskali v priebehu dodania od výrobcu k odberateľovi.
Reply on: S499.1023 #22757:
A čo ak tou Julianou je fakt nejaká Juliana ??
Reply on: juliana #22754:
Jožko, odkedy si ty žena?
Reply on: N/A #22751:
Jožka Inaša, predtým "dacen", teraz "juliana".
Reply on: Vladimír #22755:
To myslíš vážne, že ak si závadu spôsobiš sám (montážou palub.jednotiek) tak ti niekto uzná reklamáciu??? A kto zabezpečoval dopravu je relevantné, lebo ak výrobca, tak je to jeho kapusta, že to mrazmi popraskalo a je to reklamácia, ale ak DPMP, tak to už nikto neuzná ako reklamáciu.
Reply on: juliana #22752:
Neviem, kto zabezpečoval prepravu trolejbusov do Prešova. Pre diskutovanú tému to nie je relevantné. Na trolejbusy sa vzťahuje záruka, to znamená, že výrobca určite bude znášať opravy výrobku v záručnej dobe.

Neviem, či má zmysel ďalej pokračovať v debate, lebo sa mi nezdá konštruktívna ani racionálna. Citujem:
juliana, #22744: "mi z toho vychádza, že niekto kto vyrába trolejbusy ich vyrába na takejto úrovní? A to tam neexistuje výstupná kontrola? Nechcite ma presvedčiť o tom, že sa to všetko pokazilo cestou"

juliana, #22752: "Ja som tým chcela iba povedať, že nie je dôležité kto spôsobil závady, ale to, že v Prešove nie sú trolejbusy na prepravu ľudí"
Reply on: Marek74 #22753:
Tak mi to milý Marečku vysvetli, mne hlúpej žene, lebo doteraz som sa tu nič nedozvedela, tak skús citovať aj zákony môžeš.
Reply on: juliana #22752:
Človeče, ty si tak mimo ohľadne zákonov, že je to až trápne! Najprv sa niečo nauč pochopiť a potom sa vyjadruj. A nehraj sa tu na spravodlivosť, lebo o nej nemáš ani potuchy. Ešte som zabudol - neotravuj diskusiu hlúposťou, len sa tým viac zhadzuješ.
Reply on: Vladimír #22750:
Ja som tým chcela iba povedať, že nie je dôležité kto spôsobil závady, ale to, že v Prešove nie sú trolejbusy na prepravu ľudí - zaskakujú autobusy, tým sa zvyšujú náklady a teraz keď prídu trolejbusy tak sú nepoužitelné ( skúste tu nečítať prvoplánovo, ale aj niečo vydedukovať pomedzi riadky).
A ak dobre čítam teraz tvoje informácie, tak sa opýtam, kto zabezpečoval prepravu trolejbusov do Prešova, ( to aby som mala všetky informácie) - predpokladám, že ak ich bol niekto prevziať u výrobcu, tak asi si to už zabezpečoval DPMP, ak ich už prevzal v Česku a teda tie chyby to asi nebude reklamácia a opravy asi nebude znášať výrobca......
Reply on: S499.1023 #22749:
Ktorého Jožka tu spomínaš ??
Reply on: juliana #22748:
Podľa môjho zdroja informácií sú dôvodom reklamácie závady, ktoré sa prejavili až po dodaní trolejbusov do Prešova - praskliny na strope pravdepodobne z dôvodu mimoriadnej zimy a nesprávna funkcia/zapojenie tachografu až keď sa doinštalovali palubné počítače (tie sa montujú po dodaní vozidla u dopravcu).

Poukazovať na nekvalitnú prácu tu nikto nebráni. Ale ak nemám všetky informácie, niekedy by nezaškodilo sa najprv pýtať a nie hneď obviňovať.

P.S.: A áno, aj v bežnom živote sa vyskytujú situácie, kedy sa závada tovaru alebo služby prejaví až po dodaní a následnom pokuse použitia. Ja som to určite zažil.
Reply on: juliana #22748:
Jožko, tu si nepochopil v prvom rade TY.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.