Cestovný poriadok k 4.9.1994
5: 05 15 25 30 35
6: 05 15 25 35
7: 05 15 25 35
Pokiaľ sa pamätám, tak ráno boli 4 poradia. 3 kĺbové a 1 sólo.
Popoludní 2 kĺbové robili linku 30 a následne 4, 8, 38. Sólo robilo špičku linky 7, ktorá končila spojom o 16:10 z Budovateľskej po Trojicu.
5: 05 15 25 30 35
6: 05 15 25 35
7: 05 15 25 35
Pokiaľ sa pamätám, tak ráno boli 4 poradia. 3 kĺbové a 1 sólo.
Popoludní 2 kĺbové robili linku 30 a následne 4, 8, 38. Sólo robilo špičku linky 7, ktorá končila spojom o 16:10 z Budovateľskej po Trojicu.
Vladimír
5: 05 15 25 35
6: 05 15 25 35
7: 05 15 25 35
Na prvý pohľad nezmysel, ale svoju logiku to malo. V tej dobe flexi pracovný čas prakticky neexistoval, linka obsluhovala priemyselnú oblasť, kde takmer všetci chodili do práce hlavne na celú, prípadne na pol. So spojmi, ktoré na Budovateľskú prichádzali tesne po celej, dochádzalo do práce minimum ľudí. Vzhľadom na 60-minútový obeh vozidiel to sedelo presne na dve poradia linky, ktoré sa mohli škrtnúť.