Cestovný poriadok k 4.9.1994
5: 05 15 25 30 35
6: 05 15 25 35
7: 05 15 25 35
Pokiaľ sa pamätám, tak ráno boli 4 poradia. 3 kĺbové a 1 sólo.
Popoludní 2 kĺbové robili linku 30 a následne 4, 8, 38. Sólo robilo špičku linky 7, ktorá končila spojom o 16:10 z Budovateľskej po Trojicu.
5: 05 15 25 30 35
6: 05 15 25 35
7: 05 15 25 35
Pokiaľ sa pamätám, tak ráno boli 4 poradia. 3 kĺbové a 1 sólo.
Popoludní 2 kĺbové robili linku 30 a následne 4, 8, 38. Sólo robilo špičku linky 7, ktorá končila spojom o 16:10 z Budovateľskej po Trojicu.
Vladimír
Obratisko Trojica sa odvtedy využívalo len manipulačne - do roku 1996* pri výjazdoch a zaťahovaní trolejbusov medzi Sídliskom III a vozovňou, potom už len pri výlukách Hlavnej. V roku 1997 bola trolejová stopa obratiska Trojica daná do súčasného stavu, odpojila sa od súčasnej trate na Hlavnej a súčasne sa zniesla trať nad pešou zónou. Pri výlukách na Hlavnej otáčajúce trolejbusy pri Trojici museli prehadzovať zberače na oboch koncoch slučky manuálne, čo robieval na to vyčlenený pracovník (aby to nemuseli robiť vodiči a zdržovať tak premávku). Posledná výluka s točenim trolejbusov pri Trojici, ak sa dobre pamätám, bola v roku 2002.
* - vtedy bola obojsmerné vybudovaná stopa Sabinovská - Duklianska a kompletne zrekonštruovaná celá trolejová križovatka.