Úvod

Technicky vychádza rad 900 zo staršieho radu 700. Rovnako sa použila panelová konštrukcia karosérie, ale celý rám bol zosilnený. Predné a zadné čelo sú plastové, už nie sú súčasťou nosnej konštrukcie. Rovnako interiér sa líši len použitými materiálmi, usporiadanie ostalo približne rovnaké. V roku 1999 prišiel na trh inovovaný rad 900E. Vybavené sú štandardne motormi Renault.

Karosa LC 936 je autobus určený na diaľkovú a medzinárodnú dopravu. Samozrejmosťou je ABS, ASR, retardér aj klimatizácia. Dodával sa s motorom Renault.

Prehľad vozidiel

Séria Typ Evidenčné čísla Rok výroby Sprevádzkovanie Vyraďovanie Počet
1. Karosa LC 936.1038 PN-634AH 1998 1998 2014 1
Spolu 1998   1

Technické parametre

Dĺžka 11345 mm
Šírka 2500 mm
Výška 3165 mm
Počet dverí 2
Počet miest na sedenie 42 - 47
Celkový počet miest 42 - 47
Pohotovostná hmotnosť 12000 kg
Motor Renault MIHR 062045 A41 (Euro 2), naftový šesťvalec chladený kvapalinou, preplňovaný turbodúchadlom s priamym vstrekovaním
Výkon motora 217 kW / 2100 rpm
Objem motora 9840 cm3
Prevodovka Praga 8P, 8 - stupňová mechanická synchronizovaná

Fotografie

Opis

Rad 900 sa odlišuje oblými plastovými čelami. Tým sa rozmery mierne zväčšili.
Všetky Karosy LC 936 majú lepené sklá a klimatizáciu.

Vyraďovanie a likvidácia

Vozidlo #PN-364AH bolo začiatkom roku 2010 preradené do strediska Senica, odkiaľ bolo po polroku prevádzky preradené do strediska Trnava. V roku 2011 sa vozidlo opätovne vrátilo do Piešťan, kde bolo v prevádzke až do 26.3.2014, kedy autobus pri zjazde zo sedla Havran do Piešťan kompletne vyhorel.

Katalóg vozidiel

PN-634AH

Legenda a štatistika

PN-634AHvyradené vozidlo: 1 (100 %)

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.