imhd.sk
Piešťany
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
27 °C
sk
English
Piešťany
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Japonské Alpy je možné prejsť 7 druhmi dopravy (8.5.2025)
Stav tratí Chitetsu nie je práve najlepší, napríklad linka do Tateyamy má desiatky obmedzení rýchlostí z dôvodu narušenej geometrickej polohy koľaje
Jednotka radu 14760 pod Japonskými Alpami
Pôvodná železnica v týchto miestach bola otvorená v roku 1914 a mala rozchod 762 mm
Jednotka z prelomu 1970. a 1980. rokov odchádza z hôr k pobrežiu
Pohľad cez nákladný vozeň na spodnú stanicu lanovej dráhy, nad ktorou vo výške končí horská železnica vedúca údolím
Horná stanica pozemnej lanovky, odkiaľ sa pokračuje autobusmi
Snehový múr patrí medzi jednu z najväčších atrakcií Alpskej cesty z Tatejamy do Kurobe
Alpská trasa s aktuálnou dĺžkou 37 km bola otvorená v roku 1971, pričom celkové prekonávané prevýšenie je 1975 metrov
Vzhľadom na tunel široký iba pre jedno vozidlo, trolejbusy premávali v konvojoch
Dĺžka trasy je 3,7 km a vedie pod horou Tate týčiacou sa do výšky 3015 m n. m.
Trolejbusy boli napájané napätím 600 V
Celá trolejbusová linka sa nachádzala v tuneli, ktorý sa na niektorých miestach približoval k povrchu
Horizontálna dĺžka lanovky je 1638 metrov, vertikálna 488 metrov, celková 1710 metrov
Navigácia k trolejbusom a k lanovke aj so sektormi určenými na čakanie ešte pred vstupom na nástupište
Aktuálne kabíny pochádzajú z roku 2012 a ide o 3. generáciu kabín od sprevádzkovania lanovky v roku 1970
Visutá lanová dráha pod horou Tate s výškou 3015 m n. m.
Každý smer má 2 nosné a 2 ťažné laná
Lanovka má dĺžku 828 m, rozchod 1067 mm, maximálne stúpanie 587 ‰ a výškový rozdiel 373 m
Dôvodom výstavby lanovky čisto v tuneli je vyvarovanie sa problémom so snehom uprostred hôr
Konvoj elektrobusov čaká na prejazd podobného konvoja v opačnom smere
Celkovo na linke cez tunel premáva 15 elektrobusov
Elektrobusy (a predtým trolejbusy) prevádzkuje spoločnosť KEPCO, majiteľ vodnej elektrárne
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie