Reply on: Vladimír #23571:
Preferujem radšej elektronickú podobu sken/pdf, keďže toho času bývam na strednom Slovensku. Z ročníkov, ktoré si uviedol nižšie v diskusii by mi asi aj stačil ročník 2012. Ak by to nebolo možné dať do skenu, tak eventuálne by mohlo ísť aj o fyzickú podobu zaslanú poštou na dobierku, to už ako by sme sa cez mail dohodli. Ďakujem.
Vladimír
Trasa L11 podľa návrhu je ideálna pre nasadenie 9,5m vozidla, ideálna na stavbu turnusu, ale nevedel som si poradiť s konkrétnymi časovými polohami. Kvôli existujúcim nadväznostiam je žiaduce, aby v úseku Centrum - Párovské Háje linka jazdila v súčasnej polohe (počas víkendov Centrum xx:38, Párovské Háje xx:02). To by potom znamenalo odchod z Gorazdovej o xx:24. A to sa totálne bije s L30, ktorá z Gorazdovej jazdí xx:21 - a posúvať ju, je škoda, lebo je prípojom od L19 z Janíkoviec, je prípojom od L1/9 zo Zobora, má prípoj na L21 smer Lužianky, je v koordinácii s L13 na úseku Štúrova - Diely...
L29, ako iste vieš, už v takej vnútrochrenovskej verzii jazdila v rokoch 2012-13 (vtedy išlo o politickú povinnosť zabezpečiť priame spojenie Atletického štadióna a Polikliniky Chrenová). Linka jazdievala prázdna a takmer jediné jej osadenstvo boli cestujúci, ktorý sa pomýlili a mysleli, že ide do centra. Iste, v Tebou navrhnutej trase je šanca na úspech vyššia - dobre obslúžený Kaufland by určite nejaký dopyt generoval. A tiež súhlasím s tým, že 30-minútovka je minimálna ponuka, ktorá cestujúceho idúceho na nákup osloví. Len toto bude stáť veľa kilometrov a neviem, či na toto niekto vezme odvahu to objednať.
K navrhovanej L30 - áno, súhlasím so všetkými výhodami, ktoré uvádzaš. Trochu mám obavu, či z prestupného uzla Pod Zoborom nebude chýbať linka v priamej línii Mostná - Ďurková - Párovská. Ideálne by bolo, ak by existovala pravidelná a aj sedlová prevádzka na linke 17.