Reply on: Vladimír #23571:
Preferujem radšej elektronickú podobu sken/pdf, keďže toho času bývam na strednom Slovensku. Z ročníkov, ktoré si uviedol nižšie v diskusii by mi asi aj stačil ročník 2012. Ak by to nebolo možné dať do skenu, tak eventuálne by mohlo ísť aj o fyzickú podobu zaslanú poštou na dobierku, to už ako by sme sa cez mail dohodli. Ďakujem.
Vladimír
Pojem "prejazdovanie medzi linkami" sa v rámci ex-CS používa všeobecne na striedanie liniek v rámci jedného turnusu. Nemal som na mysli, že tam bude fyzický prejazd (jazda naprázdno), aj keď to tak mohlo vyznieť. Uvedomujem si, že v prípade 14/32 by sa linky "prepínali" na Gorazdovej. Ten návrh ešte úplne nezahadzujem, určite sa minimálne pozriem, čo by sa tým dalo získať/stratiť.
Koncepciu liniek okolo Kauflandu nikto nebrzdí. Máme však určitý objem kilometrov, ktorý sa smie odjazdiť. A zatiaľ nikto neprišiel s nápadom, ktorý by obsluhu Kauflandu riešil lepšie a zároveň nebol nákladnejší (viac km, viac busov, viac vodičov), ako ten, ktorý sa realizoval.
S pridávaním ďalších spojov do Mestského parku bez toho, aby sa tam vybudovalo riadne obratisko, dopravca nesúhlasí. Súčasný stav s cúvaním do slepej ulice je nevyhovujúci a nevhodný na ďalšie rozširovanie.
Grafikon na rok 2025 podľa všetkého revolučný nebude. Riešia sa nejaké návrhy, ale sú to malé až stredné zmeny. Nič také, čo by malo vyraziť dych. Ale zase snáď k lepšiemu...