Reply on: Vladimír #23567:
L8 o 12:18 na tom mi celkom záleží. Ukončenie vyučovania na stredných školách v Mlynárciach najmä na začiatku a konci školského roka je 12:05. V týchto dňoch je spoj linky 21 veľmi vyťažený a navyše niektorí pokračujú na PAD od Andreja Hlinku, Centro (takto by jazdil priamy spoj). Ďalším dôvodom, a o tom viem z pozorovaní a počtu čakajúcich na spoj, je diera na trase Centrum, Mlyny - Gorazdova od 12:22 do 12:37. Spoj by ju skátil. Jedine, ak by sa tu plánoval doplniť nejaký spoj o ktorom neviem. Netaktová poloha je tam z dôvodu obratu na ďalší spoj. Kľudne sa dá spraviť aj poloha 12:20, minúta na konečnej je ale asi málo. L14 rozumiem týmto dôvodom.
Vladimír
Pojem "prejazdovanie medzi linkami" sa v rámci ex-CS používa všeobecne na striedanie liniek v rámci jedného turnusu. Nemal som na mysli, že tam bude fyzický prejazd (jazda naprázdno), aj keď to tak mohlo vyznieť. Uvedomujem si, že v prípade 14/32 by sa linky "prepínali" na Gorazdovej. Ten návrh ešte úplne nezahadzujem, určite sa minimálne pozriem, čo by sa tým dalo získať/stratiť.
Koncepciu liniek okolo Kauflandu nikto nebrzdí. Máme však určitý objem kilometrov, ktorý sa smie odjazdiť. A zatiaľ nikto neprišiel s nápadom, ktorý by obsluhu Kauflandu riešil lepšie a zároveň nebol nákladnejší (viac km, viac busov, viac vodičov), ako ten, ktorý sa realizoval.
S pridávaním ďalších spojov do Mestského parku bez toho, aby sa tam vybudovalo riadne obratisko, dopravca nesúhlasí. Súčasný stav s cúvaním do slepej ulice je nevyhovujúci a nevhodný na ďalšie rozširovanie.
Grafikon na rok 2025 podľa všetkého revolučný nebude. Riešia sa nejaké návrhy, ale sú to malé až stredné zmeny. Nič také, čo by malo vyraziť dych. Ale zase snáď k lepšiemu...