Reply on: Harzik17 #23554:
Je veľmi zaujímavé, ako dvaja ľudia môžu nezávisle od seba prísť na rovnakú myšlienku. Každú jednu z liniek, ako navrhuješ, som už na papieri presne v takejto trase mal aj ja. Vždy som však natrafil na nejaký problém, ktorý som v danom momente nevedel riešiť a návrh som odsunul.Trasa L11 podľa návrhu je ideálna pre nasadenie 9,5m vozidla, ideálna na stavbu turnusu, ale nevedel som si poradiť s konkrétnymi časovými polohami. Kvôli existujúcim nadväznostiam je žiaduce, aby v úseku Centrum - Párovské Háje linka jazdila v súčasnej polohe (počas víkendov Centrum xx:38, Párovské Háje xx:02). To by potom znamenalo odchod z Gorazdovej o xx:24. A to sa totálne bije s L30, ktorá z Gorazdovej jazdí xx:21 - a posúvať ju, je škoda, lebo je prípojom od L19 z Janíkoviec, je prípojom od L1/9 zo Zobora, má prípoj na L21 smer Lužianky, je v koordinácii s L13 na úseku Štúrova - Diely...
L29, ako iste vieš, už v takej vnútrochrenovskej verzii jazdila v rokoch 2012-13 (vtedy išlo o politickú povinnosť zabezpečiť priame spojenie Atletického štadióna a Polikliniky Chrenová). Linka jazdievala prázdna a takmer jediné jej osadenstvo boli cestujúci, ktorý sa pomýlili a mysleli, že ide do centra. Iste, v Tebou navrhnutej trase je šanca na úspech vyššia - dobre obslúžený Kaufland by určite nejaký dopyt generoval. A tiež súhlasím s tým, že 30-minútovka je minimálna ponuka, ktorá cestujúceho idúceho na nákup osloví. Len toto bude stáť veľa kilometrov a neviem, či na toto niekto vezme odvahu to objednať.
K navrhovanej L30 - áno, súhlasím so všetkými výhodami, ktoré uvádzaš. Trochu mám obavu, či z prestupného uzla Pod Zoborom nebude chýbať linka v priamej línii Mostná - Ďurková - Párovská. Ideálne by bolo, ak by existovala pravidelná a aj sedlová prevádzka na linke 17.
mrcheef