Reply on: ivan #1857:
Mimochodom, ak sa rozprávame o nechválenom návrhu linkového vedenia s cestovného poriadku z dielne ASCII Solutions, my sme sa nezľakli radikálnosti ako takej. Problémom tohto návrhu bolo, že poniektoré myšlienky (v zásade možno aj dobré) boli vystupňované do extrémov. Napr. cesta z Chmeľovej doliny na Cabajskú s 3 prestupmi...
ivan
Pred niekolkymi rokmi (mozno patnast alebo viac) bol navrh na zracionalnenie MHD, publikovany v Nitrianskom hlase, no nepriesiel cez mestsku radu. Nedavno urobil podobny pokus primator, bohuzial, dopravu zredukoval neunosne, takze pochopitelne (a nastastie) neuspel. Opat zvitazila miestna SAD, ktora sice dopravu urobila pravidelnou a zrusila niekolko liniek, ale zasadnu zmenu nepriniesla. Aspon jeden priklad. Miesto toho, aby jednou linkou spajali miesta s priblizne rovnakymi narokmi na dopravu (napr. Klokocinu a Chrenovu), aby sa husty interval vyuzil z oboch stran a nezatazovali centrum narokmi na odstavne plochy, zlucili linky 5, 12 a 20 do jednej medzi najvacsim sidliskom (uzivil by vikendovy interval 15 min) najvzdialenejsou obcou Branc, kam staci 5 spojov za den.