Ten poplatok za čipovú kartu, za ktorú sa v súčasnosti platí 200 Sk je veľmi vysoký. V DPMŽ sa platí za čipovú kartu 140 Sk. Minulý rok, keď sme prechádzali z kontaktných na bezkontaktové čipové karty, tak počas letných mesiacov bola zľava na karty a DPMŽ ich predával po 99 Sk.
...ak sa nemýlim, tak ten príspevok k tomu článku písal autor podobného hviezdicového cestovného poriadku, ale jeho návrh mu neprešiel pre spomínané príčiny...myslím tým Gabo, ak si to Ty, tak ťa pozdravujem...
...podla návrhu súkromnej firmy oslovenej pánom Vítekom, bude hviezdicový systém fungovať nasledovne, obslužnosť územia bude 96% súčasnej obslužnosti, spoje budú chodiť oveľa častejšie (vraj v trojminútových intervaloch), kilometrické výkony poklesnú zo súčasných 3,9 mil.km na 1,56 mil.km ? ? ? ?!, na autobusových označníkoch nebudú žiadne vývesky, lebo ak ide bus každé tri minúty, tak tam ani logicky nemusia byť, na všetky výkony bude stačiť 45 busov a 50 vodičov ? ? ? , a to najhlavnejšie, nebude potreba žiadnych dotácií, cena prvej jazdy bude 9,-Sk, prestup 3,-Sk, študent 1 jazda 5,-Sk, prestup 2,-Sk, dôchodca za každú jazdu 12,-Sk, žiaci a študenti v čase školských prázdnin plné cestovné, čipové karty bude vydávať mesto všetkým zadarmo (ja sa pýtam, čo im bránilo v tom, aby čipové karty aj v minulosti nemohlo cestujúcim preplácať, odpoveď je veľmi ľahko čitateľná, niekto tie čipové karty aj termináli na ich dobíjanie predsa musí dodávať, a hádajte kto to bude?!), takmer všetci cestujúci budú musieť prestupovať
Presov zas nie je az o tolko vacsi - Nitra ma nejakych 91 a Presov nejakych 93 tisic. Aj v poradi miest su hned za sebou, Presov treti a Nitra tesne stvrta. Ale zaujimave su ohlasy, teda skor jeden konkretny ohlas, k tomu clanku.
Tak teda stručne. Mestské zastupiteľstvo dospelo len k stanoveniu noveho termínu zasadnutia ohľadne cestovného poriadku. Včera sa v podstate ani o CP predloženom dopravcom nediskutovalo. Väčšiu pozornosť vzbudila iniciatíva primátora v podobe vlastného návrhu prezentovaného nezávislou, ním oslovenou firmou. Ide o hviezdicový systém liniek - z každej MČ jedna frekventovaná linka ukončená v centre mesta. Omnoho zaujímavejšie sú ekonomické výsledky analýzy. Primátor si sľubuje úsporu na dotáciách v podobe desiatok miliónov Sk. Odhliadnuc od samotnej myšlienky, niektoré výpočty boli aj samotnými poslancami spochybnené. Ešte to bude pestré. Uvidíme, čo prinesie 12. máj.
Tak teraz neviem, bude sa preberať stratégia podľa Víteka (redukcia výkonov na 40%) alebo podľa SAD (viď súbor na stiahnutie)? Som zvedavý ako to dopadne.
BTW prečo k tomu nie je priložený aj zmieňovaný cestovný poriadok?
plonk: Sice sa počas prestoja ešte do dielne s menšou reklamáciou vrátil, ale premáva.
M: Linka 9 bude samozrejme premávať po rovnakej obchádzkovej trase. TeBeCe na ňu asi pri písaní oznamu zabudol.
Zajtra t.j. 28.04.2005 sa koná Mestské zastupiteľstvo. Ako bod č.10 ( ak som správne informovaná),bude prejadnávaná stratégia MHD v Nitre dľa Víteka,resp. jeho prísluhovačov.Predpokladám,že tento bod bude prejednávaný cca medzi 9.30-11.30 h.Zastupiteľstvo zasadá vo veľkej zasadačke v budeve Mestského úradu na prvom poschodí a je verejnosti voľne prístupné.Tak sa nechajme prekvapiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m