Ako je to pri preukazovani sa pri vstupe do autobusu? som obcan so ZTP a preto si nekupujem listok ani neznacim kartu v citacke. Mam povinnost sa pri vstupe preukazat vodicovi, alebo az na vyzvanie? a ma vodic pravo po mne kricat cez cely bus ze:"a Ty de mas listok?!?!?!"
Damy a pani... dnes je 27.4.2004 a v radiu som rano pocul uputavku ktora znela takto: "Nitrianskej mestskej hromadnej doprave hrozi kolaps." Skoda ze som nepocul celu spravu. Ale urcite ma to neprekvapilo lebo take volaco sa tu caka uz niekolko par rockov. Pani, ktori to cele riadia, by sa mali trochu nad sebou zamysliet. Ale ked tak nad tym rozmyslam, ak to krachne, konecne sa odj...bu do hajzla ti magori co to drzali doteraz a chytia sa toho schopnejsi ludia.
no coment. Nitrianska MHD je ozaj totálne zaostalá vrátane jej vodičov !!! Ak to nevnímaš tak si ignorant a patríš medzi tých ktorí si neuvedomujú,že už aj Orechvá Potôň je na tom lepšie než Nitra!
parametre vozidiel si mozes pozriet v popisoch autobusov. Ikarusy mate vacsinou starsie a tie su tiez atmosfericke, novsie uz maju turbo a rozdiel pocut a citit. Spravidla dokopca Ikarus bud utiahne stupen co ma (ak je v otackach) alebo dost spomali pri podradovani (az na 2. stupen).
Ale lepsie to asi povedia miestni chlapi od fachu. Ja poznam skor bystricke realie.
Myslim ze klbove Karosy maju v NR turba aj automaty - je to vidiet aj citit. V zime klbova karosa v pohode vysplha na kopec(hviezdoslavku) ale ikac mava dost velke problemy.
Plonk: ikáč má zadnú nápravu natáčanú tak ako prednú. Kvôli tomu musí mať kratší vlek.
Karosa a väčšina klbakov má vzadu dvojmontáž, t.j. dvojité kolesá. Svoj vlek si ťahajú za sebou, vlastne vlek tlačí pred sebou zvyšok. To vidno v zime keď sa šmýka. .
Dynamika závisí od motoru a prevodovky. Neviem či ešte máte atmosferické, ale aj turbo motory sa líšia. Dosť spraví plné turbo ako na 932. Automat zas nemáva straty rýchlosti pri preraďovaní.
Mne by zaujimalo ako tocia klbaky. Viem ze Ik nataca zadne kolesa. Neviem na akom principe ale nataca. No a Karosa nenataca - tak ako je potom mozne ze toci. Este nieco: Nema te niekto taky pocit ze klbova Karosa slape lepsie ako kratka?
Mladenci:GO-je pravda,stane sa ze voz po GO jazdi 4dni a potom ide na"rehabilitaciu"sak co uz s nimi?Ja len ze nemaskuju klasiku.A nenadavajte mi na kamosov. #cheerful.Da sa nejak kontaktovat autor tejto stranky?Mam aj ja nejake fotecky.Poslite mi kontakt na 0907252891.Zdar nadsenci
Ono záleží od konkrétneho mieste a možností nadchádzania. V extrémnych podmienkach sú miesta, kde sa 15m bus nevojde, ale klbák áno.
A pokiaľ ide napríklad o také Karosy B961 (v NR nie sú), tak naši vodiči si ich tak pochvaľujú, že pri týchto vozidlách už vraj absolútne nerozlišujú, či je to sólo alebo klbák, pretože zadná časť v každej odbočke krásne kopíruje predok. Ale ja nie som vodič, neviem posúdiť.
Re #339 martin: Hehe... no na prešovské Ikarusy nenadávaj, tie majú na svoj technických stav primeraný vek Ja som tiež nechápel, že niekto na Slovensku môže v roku 2002 obnoviť park 15-ročnými autobusmi
No počul som o mechanikoch v nitrianskej Sadke všetko možné len chválu nie. generalku robíte osem mesiacov a ďalšie 4 mesiace si dáva šofér dohromady včetky tzv.male závady, ja len toľko!!!!!!!!!!!!!
Martin: pri GO plne suhlasim. Nastastie bystricania sa odbavuju len na dialkovych. Pri vymene cela (typ Karosa 900) niekedy vymenili aj pristrojovku, sedadla (roztahovatelne) a calunili steny.
No nazdar milackovia.Aby sme si rozumeli-vozidlovy park je priamo umerny dotaciam.Mercedesy su sice paradne ale ritolezectvo preziva furt.trojnapravaky ako je Man alebo MEDVED citaro SU TOTAL nepraktiicke,otoc na klokocine vlastne ani nie je otoc,je to len polkruh,preto ked sa dovali Man vsetci musia uhybat,aby sa babika otocila.Vandali by ho aj tak zrichtovali,tak je vlastne jeho stastim ze21.5nas opusti.Co sa tyka Ikarusov,tak mame panov frajerov v dielnach,lebo trilexy uz asi nemaju nikde.A toho bula co kupil tie creva z Presova za280 litrov-4kusky,toho bych kopol do"vecí".Zrali vsetko-naftu,olej,vodu,nervy.radost jazdit.Sak si ich aj vodici podavali ako handru.Karosy sa pomaly reparuju,osobne nie som fanusikom roserovskych generalok,ked je to 732 preco z nej robia taky hybrid?Oblbuju ludi?Ved laikovi to je jedno,kto to sleduje ten to odhali hned-kabina vodica,pristrojovka,sedacky,vsetko ostalo povodne.Akurat co calunici sa odbavili,to je fakt
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.