imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
8 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ostrov Man
› Snaefell Mountain Railway
Vozeň #2 stúpa na najvyšší bod Ostrova Man, horu Snaefell s výškou 621 m n. m.
Kliešte Fellovho systému slúžia na núdzové brzdenie pomocou tretej koľajnice
Železnica bola od svojho vzniku elektrifikovaná a používa atypické pevné lýrové zberače
Začiatok strednej koľajnice Fellovho systému
Nákladný vozeň s kliešťami Fellovho systému
Maximálny sklon adhéznej železnice je 10 %
Železnica prechádza cez pasienky
Všetky osobné vozne pre železnicu vyrobila firma George F. Milnes & Co. v roku 1895
Koniec trate je tesne pod vrcholom hory Snaefell
Špecialitou železnice je aj výhybka s otočným jazykom
Jednokoľajná konečná stanica pod vrcholom Snaefell a v rámci nej nákladný vozeň a osobný vozeň
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
V stanici Laxey je zabezpečený prestup medzi električkami oboch historických elektrických železníc
Upozornenie na zúžený profil, ktorých je na železnici neúrekom
Nástup do všetkých vozňov Snaefell Mountain Railway je z bokov čiel
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
Snaefell Mountain Railway funguje od roku 1895
Fellov systém s 3. koľajnicou bol prvý raz použitý v 1863
Snaefell Mountain Railway ako posledná na svete používa Fellov systém pre horské železnice v podobe 3. koľajnice určenej na núdzové brzdenie
Horská železnica na horu Snaefell začína v blízkosti električkovej trate
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie