Môžem potvrdiť, kritické sú hlavne spoje liniek idúce ako návoz na vlaky do Vrútok v ranných hodinách a odvoz z Vrútok od vlakov poobede. Vlakový grafikon je nastavený tak, že vo zväzku v priebehu krátkeho času odchádzajú vlaky na všetky smery a rovnako tak je štandardom, že v priebehu 5 minút prídu do Vrútok naraz Expresy od Košíc aj Bratislavy a ešte aj osobný vlak od Žiliny a všetko sa to potom natlačí do spoja, ktorý ide prvý. Vďaka nástupu len cez prvé dvere naberá spoj cestujúcich niekedy aj 5-6 minút a o kultúre cestovania nemôže byť ani reči, ľudia natlačení ako sardinky.
To je pravda, ale už nech s tým nástupišťom niečo robia 🥲. Buď nech obnovia staré alebo spravia nové tam, kde stoja dnes ale to už sa dávno sľubovalo ale nič z toho
Zatiaľ som nedohľadal zámer, ale videl som fotku jedného odstaveného UrbanWay-a bez prednej masky, tak možno aj do zálohy vozidlá, prípadne možno zistili, že SADka nemala viac vozidiel len tak pre nič za nič. Viem o tom, že sa stále hovorilo (myslím, že to spomínali aj vo výročnej správe) len o tých midibusoch.
Dá sa niekde dočítať viac o zámere rozšírenia vozoparku?
V lete sa zrušila súťaž na 5ks 12m, lebo v nej zostala len jedna ponuka. Teraz sa rovno súťaží 10ks - kde vlastne budú jazdiť? Nespomínalo sa iba posilnenie MHD o midibusové linky?
Veď práve tak to poznám aj ja... Mám taký divný pocit, že autor článku ohľadom Vrútok popisoval stav ešte v čase, keď MHD MT+Vrútky robila SAD Žilina...
MHD sa točí pri východe zo staničnej budovy napravo. Navyše, neviem o tom, že by DPMM bol v nejakom inom než mestskom vlastníctve...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mrcheef