Chcem sa opýtať, že či neviete koľko ľudí využíva autobus z dedín Huty, Veľké a Malé Borové? Vraj prvý autobus do Liptovského Mikuláša im tam dali až pred 20 rokmi, dovtedy ľudia museli ísť do Kvačian a cez Kvačiansku dolinu pešo do Huty. Pýtam sa, lebo som strávil krásny týždeň na Liptove a mali sme s priateľkou túru z Lipt. Sielnice cez Kvačany do Huty a späť, z Kvačian sme šli na ubytko v Sielnici už busom, no trochu ma prekvapila cena, že 4km cesty za 0,70€ na hlavu. V autobuse s odchodom o 18:37 z Kvačany,garáž SAD sme šli iba my dvaja.
A ďalšiu otázku by som ešte položil k MHD v RK a LM, keďže dopravca je ako dobre vidím ten istý, no koncept je iný. Zatiaľ čo v RK sa dá hovoriť o pravidelných spojoch (takmer intervaly), v LM ani nie. Čím to je?
A ďalšiu otázku by som ešte položil k MHD v RK a LM, keďže dopravca je ako dobre vidím ten istý, no koncept je iný. Zatiaľ čo v RK sa dá hovoriť o pravidelných spojoch (takmer intervaly), v LM ani nie. Čím to je?
irizar
Re #304 Diggi: Však iste, je niečo iné robiť takto v Bratislave alebo Košiciach a v zapadákovoch ako LM. Navyše SADka sa snaží vyjsť vodičom v ústrety aby tie prestoje mali čo najbližšie k miestu bydliska. Za seba môžem povedať že robiť doma týmto štýlom by mi asi aj vyhovovalo lepšie než v klasických turnusoch. Bývam dve minúty chôdze od konečnej, takže pre mňa by to fakt bola idylka...
Re #303 Mike: Ono SADky pristupujú šalamúnsky k mnohým zákonom, neviem prečo by tieto mali byť výnimka ? . A nebudem písať čo si myslím o vynáleze "pohotovosti" lebo by som dostal ban z celého internetu... Kedysi sa SADky pri tejto téme radi vyhovárali na nedostatok vodičov a strašili, že keby mali byť do pracovnej doby zahrnuté aj prestoje, všetci vodiči by si rýcho vyčerpali hodiny a doprava by skolabovala. Dnes je vodičov na trhu zjavne dosť (usudzujem tak podla toho že som si podal žiadosť do šiestich SADiek a päť z nich sa mi ani neunúvalo odpovedať), avšak stav pretrváva...