VehiclesTram › TWT / Pragoimex VarioLF2+

TWT / Pragoimex VarioLF2+

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. TWT / Pragoimex VarioLF2+ 801 – 833 2014 – 2015 2014 – 2015 33
2. TWT / Pragoimex VarioLF2+ 834 – 846 2017 2017 – 2018 13
Total 2014 – 2017   46

Technical Data

Length 22600 mm
Length over couplers 23700 mm
Width 2480 mm
Height 3185 mm
Working height 3590 mm
Height of floor 350 mm (2. a 3. dvere)
650 mm (1. a 4. dvere)
Wheelbase 1900 mm
Doors 4
Number of seats 44
Number of standing places 131 (5 os/m2)
210 (8 os/m2)
Design load 254
Weight of unloaded vehicle 30000 kg
Gross vehicle weight 47780 kg
Motor control Škoda Electric, s asynchrónnym prenosom výkonu
Engine Pragoimex TAM 1003C/K (600 V), 4-pólový asynchrónny motor
Continuous power output 70 kW
Number of motors 6
Total power output 420 kW
Maximum speed 65 km/h

Photos

Vehicle catalogue

801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833

834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846

Legend and statistics

801vehicle in service: 46 (100 %)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: reparil #120:
Kandiduj so svojím volebným programom na primátora a realizuj.
Reply on: S499.1023 #119:
no tak tie rasiho kadibudky odpredajme za lacny peniaz na ukrajinu alebo vychodne trhy a aky problem? nech sa vyhlasi novy tender za euro prachy a nech sa nakupia trebars skody alebo CAF urbos , prip pesa twist, moznosti na nahradu je viac..ved to chcel spravit aj polacek primator aby sa zbavil tych srotov co tu svojho casu dpmk pod rasiho vedenim vo velkom nakupili a teraz sa ich nevieme zbavit , ale ze sa o to bude pokusat sam to povedal pred kamerami svojho casu.. byt na jeho mieste v tychto podmienkach okamzite to odpredam.. hodia sa do oblasti kde je skoro stale zima alebo chladne pocasie kde klimu nebudu potrebovat napr. ,su take krajiny aj dnes, napr aj rusi maju take casti krajiny.. alebo blizke rusku kde su hory a su to chudobne krajiny tam to bude stacit, napr uzbekistan tadzikistan kazachstan gruzinsko a pod
Reply on: Isidor #112:
Reparil je zjavne inžinier z Vysokej školy Života (elebo možno RSDr. z VUML), tak by mal vyraziť do Düsseldorfu a vysvetliť tam dopravnému podniku, integrátorovi aj Siemensu, že tá klimatizácia sa bez problémov domontovať dá a ak tvrdia, že nie (pretože by sa prekročil nápravový tlak), tak sú neschopní smeráci a rašiovci.
Dpmk dpmk04022

Dpmk dpmk04022

Reply on: mi.v #117:
Ručné od brzdenie podvozku
Čo sú tie čierne kruhy na bočných krytoch predného a zadného podvozku a kedy sa objavili? Na fotkách ich ešte nevidím. Niektoré vozidlá ich majú, iné ešte nie. Má ich napríklad #835.
Reply on: Podhradovčan #114:
na SP je potrebnych tusim ze 60000 km. Tolko hadam za tri roky nabeha
Reply on: Podhradovčan #113:
Rozklikni si ju a zistíš - je to tam napísané.
Podhradovčan

Podhradovčan

Reply on: Podhradovčan #113:
Resp. To už toľko km najazdila že je na SP?
Podhradovčan

Podhradovčan

Čo sa stalo s #806 ?
Reply on: reparil #111:
To nemusí byť tak samozrejmé, že sa dá domontovať - na záťaž navyše musí byť dimenzovaná strecha...
100% nizkopodlaznost sa uz spravit neda, ale vzdy je mozne do zakupenych vozov dodatocne domontovat klimu.. aby aspon ciastocne zdvihli komfort v cestovani hlavne v letnych mesiacoch a horucavach ,mali by spravit tender na klimy do brik.. a ne tam vyhadzovat eurofondy na nakup dalsich smradobusov ci zbytocnych elektrobusov..
Reply on: Matejo #109:
raz určite.
Kedy sa vráti #832 z Pragoimexu?
Reply on: mi.v #107:
Alebo nižšie rašišné ?
Reply on: tbus #106:
možno mali nižšie poštovné
Reply on: piggee #103:
predpokladám, že nemajú najmodernejšie emtest tabule, preto sú lacnejšie
Reply on: orlov #104:
Nie sú. Majú celovozidlovú klimatizáciu a 100% NP.
A sú prakticky rovnaké ...
Reply on: Dispecer #101:
Takze tie Stadler pre Ostravu vychadzaju cca o 10 mega czk lacnejsie.