Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #652:
K tej linke 5,resp. 0. Ty si sa zaradoval, no mne velku radost neurobila. Ty nou mozno cestujes casto, lebo ti vyhovuje na internaty, mna ako Kosicana to nezaujima, lebo do Optimy nechodim,pretoze byvam uplne v inej casti mesta a mam dostupnejsie HM. Ale ci nemala zmysel? Urcite by bola v starej trase pristupnejsia pre vsetkych. Spominam si na casy, ze do skoly som chodil na L1.Potom ju zrusili, mal som moznost cestovat L9.Ta mi vsak nevyhovovala, lebo bola dlha a spoje boli natrieskane, tak som vyuzival prave L5 sprestupom na L4.No zrusili aj L5, tka som chodil na L7.
Vseobecne si myslim, co sa tyka dostupnost spojeni zo sidlisk, ze jazero je na tom najhorsie. Nema ziadnu zrychlenu linku, pricom do mesta je z jazera najdalej. Z takeho Nam.MMM to moze trvat az pol hodinu.
Reply on: Isidor #671:

Tá prelepená tabuľa je výtvor od 1018. 🙂 Myslím si, že je to lepšie, než tie zalaminované papiere. Hlavne z praktických dôvodov, zalaminované papiere vypadávajú a rýchlejšie sa poškodzujú.

Ja som dnes prišiel do KE s R 609 Spišan s pravidelným príchodom o 19:50. Z vlaku sa vyrojilo veľké množstvo študentov a mnohí z nich si to namierili na zastávku električky. Spoj L6 o 19:56 sa síce zaplnil "do hlavy", potešilo ma však, že na zastávke som ešte napočítal 80 študentov. Na spoj L5 o 19:59 však ešte mnohí dobiehali, takže odhadujem zaplnenosť cca 100 ľuďmi. Na nasledujúcich zastávkach pristupovali ďalší ľudia, takže vyťaženosť spoja bola 100%-ná.
Reply on: spank #668:
Ďakujem! Len tak ďalej!
Dnes 525-ka na L5 zo 4 linkovych tabul jednu mala zelenu W-ckovsku, s prelepenou cierno-bielou cislicou '5'... Skvostny pohlad 🙂 Inak studenti sa zase o 18:47 natrepali do R1ky, 5ka ostala 'od macochy'...
BM:
Po relaxačno-zážitkovom víkende sa už vraciam domov do pracovno-nudnej rutiny. 🙂 R 609 Spišan je neuveriteľne plný, a to je ešte len poobedňajší spoj...
361 už je so 414-kou, teda žiadna prehliadka sa nekoná.
Dňa 11.1.04 na L6 je písana 337-ka !, neviem či ma ísť o vtip, alebo majster nevie aké vozy púšťa vonku. Výpravca len zvyčajne opíše zadelenie od smenového majstra, teda mohol zle prepísať 387 alebo 397.
Ešte ďalšia možnosť, fakt jazdila. Keď som bol posledný raz v novembri vo vozovni, práve do 337 pchali čelné BUSE, tak prečo by nemohla byť vonku. Nikde však nie je žiadny záznam o skúšobných jazdách.
Dnes L71: 1005 1001 1002 1009 1006 1010
L72: 2006 2005 1015 2003 2007 1013
mimochodom, dnes bola vonku aj 2002, ale sla len za 1013tkou ako dielna
L5 - 17.den - 525, 508...
Dopravak: mno, jedna z najrychlejsich osadok na trolejbuske. Aj ked v poslednej dobe lukac moc rychlo nechodi:)
Reply on: spank #663:
asi sa radi vezú rýchlo - s 1009 to len tak frčí 🙂 🙂
Reply on: Sarko #660:
No toto. uzivas si coooooo
Dopravak: casto? Este dobre, ze 1009tkou casto nechodim:) a kvoli comu chodia akurat do 1009? Maju radi revizori kvpckarsku osadku voza?:)
Sarko: niet zac, dam aj zajtra vediet, pokial vyleziem z domu:)
17.1.2004

L72 - 1013, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007


Ináč v 1009 sú v poslednej dobe dosť často revizori 🙂
Spank:
Dík za info, som rád, že to nebudem musieť zisťovať dodatočne 🙂

Momentálne sa nachádzam v Trenčianskych Tepliciach, kde si užívam nielen električiek na rozchode 760 mm, ale pred chvíľou som aj vykúpal v 120-ročných kúpeľoch Hammam v arabskom štýle. No samé zážitky 🙂
Po neviem akej dlhej dobe som teraz stretol 4ri revizorky v 1009. Aj tak neskontrolovali vsetky - ako stale
Sarko: dnes na L5 je 536 a 525.

mimochodom dnes 359 na L4
Ci napad bol dat do sluzby 72012 voz 5221 s pokazenymi tretimi dverami? By som vam dal na skusku ist s nim 23.16 z nam.osloboditelov smerom do myslavy sa nim odviest. Dakovali by ste, keby ste stali pricvaknuty v druhych dverach...
L5 - 15. deň - 525, 536

Momentálne som už mimo KE, tak kto si všimne výpravu na L5 v sobotu a nedeľu, nech to sem hodí. Vďaka.
Reply on: Sarko #654:
Ja som myslel posilniť dopravu pri súčasných linkách a intervaloch nasadením kĺbových vozidiel.

Čo sa týka nákladov, pokiaľ viem, mesto zohľadňuje len vozkm. Dobre sa pamätám, že keď som obhajoval na DPMK znovuzavedenie trojičiek systémom, že miesto troch dvojičiek by mohli byť vypravené dve trojičky, bolo mi povedané, že by sa tým nič neušetrilo. Ja som odpovedal, že akože nie, veď miesto troch vodičov by sa zaplatili len dvaja. Dostal som odpoveď, že mzda zamestnanca je zanedbateľná položka a že podstatné je len to, že sa stále jedná o šesť vozňov a nech sú zostavené akoľkovek, stále robia tie isté vozkm. A o iné ako vozkm vraj nejde.
Dôkazom môže byť aj súčasný "leháro-systém" na L5. Produktivita práce vodičov tejto linky je podľa mojich pozorovaní dosť mizerná, ale nečudujem sa, že to nikoho netrápi. Veď tu vôbec nejde o to, že keď vodič L5 každú chvíľu stojí na stanici pol hodiny, že berie plat. Podstatné je, že stojí, že má prestávku, nehýbe sa a teda nerobí vozkm.

Dobre vieme, že DP počíta súpravu 2xT za dva vozne, ale rovnako kapacitné KT za jeden vozeň. Preto sa pýtam, či odlišuje v papieroch nasadenie klbáku od sóla. Lebo ak nie, nie je problém na noc bez akýchkoľvek ďalších otázok vypraviť klbák.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.