Porucha v poradí druhej električky, číslo neviem. Vykapala na prejazde medzi zastavkami amfiteáter a nová nemocnica. Na pomoc jej prišla z linky 9 529 ktora ju vytlačila do miesta fotky, kde už čakalo ďalšie KT, aby pokazené stiahlo do vozovne a 529 potom pokračovala ako presun na Važec. Ako náhrada za električky bolo povolané vozidlo 3306, ktoré pokračovalo od Amfiku ako linka 9.
„Elektrobus v sebe spája výhody trolejbusu a autobusu. S trolejbusom má spoločnú úspornú prevádzku a šetrnosť k životnému prostrediu pri súčasnej slobode pohybu, ktorú majú autobusy. Oproti naftovým autobusom však má náklady na palivo nižšie asi o 70 percent, jednoduchší je aj servis.“
Preto potom absolútne nechápem nasledovnej, takmer dennej rutine:
C1801 – #5734
D1804 – #5739
Hej, ale problém sa nevyrieši tým, že zakážeš všetkým vozidlám s EČV mimo KE a BA/BL vstup na územie mesta - preto takéto škatuľkovanie je úplne odveci a trápne. ?
Je potrebné sa pozrieť na to, ako vyzerá výcvik v autoškolách (resp. ako sa dodržiava rámec tohto výcviku daný legislatívou). Lebo ak sa bežne dozvedám, že budúci vodiči sa vyhýbajú aj takým prkotinám ako výcvik prvej pomoci, tak asi niečo nie je v poriadku. ?
Ale z vlastných skúseností viem, že funguje, vedel by som napísať knihu zážitkov v doprave s cezpoľnými. Samozrejme aj medzi KE a BA sa nájdu výstavní kreténi...
romeo