Reply on: soltera #58506:
Ja s vami súhlasím, iba poukazujem aj na opačnú stranu problému, ktoré si spôsovuju často sami cestujúci. Kočiar na zastávke vidieť, ale na mnohých zastávkach zastavuje viacero liniek, a vodič hneď nevie, či chce s kočiarom nastúpiť do jeho autobusu, alebo až do ďalšieho. Netreba sa báť dať znamenie, to nie je žiadna hanba, predíde sa tým mnohým nedorozumeniam. ? A ešte jedna vec, ak sa niekto ťažko pohybuje, tak by mal nastupovať do prvých, resp. druhých dverí, aby ho vodič VIDEL - často sa stáva že niekto pomalší nastupuje úplne dozadu, kde vodič nemá šancu vidieť, ak je autobus plný. A rovnako to platí aj pri vystupovaní, vodič už zatvára dvere a v tom z posledných dverí vidí akurát vytrčať nohu alebo barličku. Kamery má asi iba polovica autobusov, v starších typoch nie je šanca cez malé zrkadlo (a stojacich ľudí) vidieť na posledné dvere, "za roh". To isté u električiek. Prikladám foto pre ilustráciu, aký výhľad má vodič.
Tatranka
„Električková doprava na tomto úseku bola zastavená, namiesto tejto trakcie dopravný podnik vypravil desať autobusov. Plná premávka na rýchlodráhe bola obnovená po deviatej,“ uviedla Karaffová.
Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/8119470/snezenie-sposobilo-problemy-v-kosickej-hromadnej-doprave.html#ixzz3xJhKw5wV