BM:
"Hladkaci stroj", cize oficialne brusiace vozidlo ev.c. 112 jazdi pravidelne kazdu noc "do terenu" brusit "kosicke vlny". Predvcerom bol od 23:30 videny pri bruseni useku krizovatka Tr. SNP-Bardejovska a Moldavska cesta-Tr. SNP (v danom smere) a vcera od 23:40 do 4:00 brusil usek od kruhoveho objazdu po novu nemocnicu.
Ako som sa pred jeho vcerajsim vyjazdom dozvedel, brusiace vozidlo je uz v poriadku, pritlak specialneho brusneho kamena cini 6 az 10 atmosfer a kolajnice sa brusia v danom useku kyvadlovo. Jazdi sa na zadny zberac (vozidlo T3 ma 2 zberace) a na zadnom stanovisti je dorobene sedadlo s malym ovladacim pultom a jednym celnym reflektorom. Na oboch stanovistiach sa na cele nachadzaju dva oranzove majaky, ktore po cely cas prevadzky mimo vozovne blikaju.
Pre zaujimavost este informacia, ze toto vozidlo, ev.c. 112 bolo minuly rok precislovane z ev.c. 102, aby bolo mozne oficialne vyradit T3 ev.c. 353 z osobnej premavky. Papierovo je 112 ex 353 a 102 ex 229/II vyradeny. V skutocnosti je 112 ex 102 a ta ex 229/III...
"Hladkaci stroj", cize oficialne brusiace vozidlo ev.c. 112 jazdi pravidelne kazdu noc "do terenu" brusit "kosicke vlny". Predvcerom bol od 23:30 videny pri bruseni useku krizovatka Tr. SNP-Bardejovska a Moldavska cesta-Tr. SNP (v danom smere) a vcera od 23:40 do 4:00 brusil usek od kruhoveho objazdu po novu nemocnicu.
Ako som sa pred jeho vcerajsim vyjazdom dozvedel, brusiace vozidlo je uz v poriadku, pritlak specialneho brusneho kamena cini 6 az 10 atmosfer a kolajnice sa brusia v danom useku kyvadlovo. Jazdi sa na zadny zberac (vozidlo T3 ma 2 zberace) a na zadnom stanovisti je dorobene sedadlo s malym ovladacim pultom a jednym celnym reflektorom. Na oboch stanovistiach sa na cele nachadzaju dva oranzove majaky, ktore po cely cas prevadzky mimo vozovne blikaju.
Pre zaujimavost este informacia, ze toto vozidlo, ev.c. 112 bolo minuly rok precislovane z ev.c. 102, aby bolo mozne oficialne vyradit T3 ev.c. 353 z osobnej premavky. Papierovo je 112 ex 353 a 102 ex 229/II vyradeny. V skutocnosti je 112 ex 102 a ta ex 229/III...
Ktore, to uz nebudem konkretizovat. Jedno je ale iste, v tej istej elektricke sa viezol aj vodic elektricky z Prahy, ktory sa o rychlodrahe vyjadril velmi pochvalne, a potvrdil, ze v Prahe sa da jazdit na obdobnych tratiach na otvorenom zvrsku maximalne 45 km/h (napr. Modrany).

BM
2. seria uz je nzkopdlazna uz aj pri sedadlach cestujucich.
Dopravak: v Ikarusoch chyba zvukova zbernica pre system BUSE. Bolo by ju potrebne zakupit, ale jej cena sa pohybuje v cene okolo 50 000Sk. Jediny kto na SR maju taku zbernicu je Presovsky DP.
5236 hlasit zastavky ma, zato moze byt vodic ukrateny o premie. Meskanie na 14 je sposobovane vlakom ktory, prechadza cez obec Tahanovce.