Dnes o 15:03 som neodolal a nastúpil som na L22A, ktorá práve prišla z Džungle (vystúpili z nej traja cestujúci !!!).
Nastúpil som a viezol som sa SÁM až po obchodný dom BETA. Tam nastúpil jeden cestujúci (bez lístka - pochybujem, že mal mesačník
). Na zastávke Mier nastúpili 4 malé rómčatá (tak isto bez lístka) a tak sme cestovali až do Džungle šiesti.
Tak takto sa u nás v Ke cestuje.
Na jednej strane preplnené linky a na druhej ...
Nastúpil som a viezol som sa SÁM až po obchodný dom BETA. Tam nastúpil jeden cestujúci (bez lístka - pochybujem, že mal mesačník

Tak takto sa u nás v Ke cestuje.

Na jednej strane preplnené linky a na druhej ...
Sarko
Este k tomu TGV (Train á Grange Vitesse-doslovne vlak velkych rychlosti). Naozaj sa nemozno cudovat nad nespokojnostou prevadzkovatela, kedze TGV sa ako jedinemu dopr. prostriedku v Europe dari konkurovat leteckej doprave, kde kazda takato vyhybka niekolko nasobne spomali rychlost vlaku, co znamena ohrozenie celkovej jazdnej doby z bodu A do bodu B. Neviem ci si takuto vyhybku videl. Kym v elektrickovej doprave je vzdialenost medzi jazykmi vyhybky a srdcovkou od 5 do cca 15m, na tratiach TGV su to stovky metrov (cim vacsia vzdialenost, tym mensi uhol odbocenia), navyse srdcovka je tiez elektricky prestavovatelna, takze kolesa TGV sa tu prevalia ako po klasickej rovnej kolajnici. Jedna uvrat na takejto trati meria aj viac ako 500m a cela vyhybna aj niekolko kilometrov...