Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: soltera #58522:
Autobusy stoja od obrubníka ďaleko najmä preto, pretože ľudia stoja pomaly na ceste a keby chceli íst autobusy úplne k obrubníku, tak niekomu rozbijú so späťákom hlavu...
Reply on: soltera #58522:
To, že môj nick je Dispecer ešte stále zo mňa nerobí zamestnanca DPMK. ?

A neviem, či ste si všimli, ale nie ste na stránke DPMK - tá má totiž adresu www.dpmk.sk.

imhd.sk je stránka nadšencov verejnej dopravy, ktorí si myslia, že poskytovanie informácií dopravcami môže byť i na vyššej úrovni. Preto tu nájdete kopu informácií o MHD, často podané takou formou, aby ste im rozumeli i vy.

Ale my, nadšenci o sťažnostiach môžeme maximálne tak diskutovať, keďže málokto z nás je tým zamestnancom DPMK (ak tu vôbec nejaký taký je), ktorý to právo udeľovať nejaké tresty vodičom má. Preto sa snažíme Vaše sťažnosti nasmerovať do DPMK. Tam tie sťažnosti riešiť podľa zákona nielen môžu, ale aj musia. ?
Reply on: tbus #58507:
vážený, píšete o všetkom možnom, len nie o podstate mojej žiadosti. Ja som jasne žiadala, aby ste pripomenuli vodičom, pokiaľ ste dispečer ??? aby NÍZKOPODLAŽNÉ AUTOBUSY PRISTAVOVALI K CHODNíKOM, aby sme nemuseli zostúpiť dole na vozovku a odtiaľ vystupovať do autobusu.
Napr. všimnite si zastávku pri Soc. poisťovni pri Amfiteátri(smer na Watsonovú). Je tam obrovská mláka na vozovke pri chodníku a autobusy všetky zastavujú vyše 1m od chodníka, aby kompletne všetci cestujúci prešli mlákou ? ?
Absolutne ich nezaujíma, či sme invalidi, alebo nie, mám dojem, že sedieť v autobuse a dívať sa na trápenie ľudí je pre nich zábava, čo je smutné.
Nemám záujem ďalej pokračovať v tejto zbytočnej diskusii, pokiaľ vy nemáte záujem o nápravu.
3101: 6703

Včera:
2503: 5 2 4 4 ?
Reply on: Damonica #58515:
treba sa stazovat, ako vam pisali, ten vodic je podla mojho nazoru trochu viac mimo..
Reply on: Deluxe700 #58517:
Neviem ja, zatiaľ všetky sťažnosti, ktoré som podával, vyriešil k mojej spokojnosti okrem jednej z 2010... I keď je pravda, že vždy išlo o iné veci, mimo vodičov.
Reply on: Deluxe700 #58517:
Práveže ja mám názor, že až prehnane riešia vodičov, pomaly si ani prdnúť nemôžu..
Reply on: Dispecer #58516:
Pokiaľ si myslíš, že oni budú sťažnosti riešiť tak, že pokarhajú vodiča, tak si na omyle. Mne na sťažnosť neodpovedali ani za mesiac a pol pričom napísali len to, že ho potrestajú. Lenže veľmi ani tomu neverím. Vodiči si i tak budú robiť čo chcú a DP to bude mať niekde v zadnici... ☺
Reply on: Damonica #58515:
Ak skutočne chcete, aby bola posledná, tak isto poznáte túto internetovú stránku:
http://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti
Dnešná ranná jazda autobusom č. 17 (4731) nezabudnuteľná. Vodič sa zrejme ponáhľal do pôrodnice. Ešte dobre že mal dvere zatvorené lebo v zákrutách by všetci cestujúci povypadávali. Nebezpečná rýchlosť v priamom prenose. Cestujúci s kufrom si uźil tiež svoje. Viete si predstaviť 🙂 Toto nebola moja prvá skúsenosť s týmto vodičom. Dúfam že aj posledná.
Po niekoľkých mesiacoch odstavenia ...
5203: 3517 ❤
3101: 5756, 5606 (6705)
Reply on: mi.v #58511:
Následkom prudkého brzdenia popadali ľudia vo voze, boli aj zranení. Nejaký imbecil nedal busu prednosť.
Vie niekto, čo sa dialo dnes okolo 15-tej na križovatke pred zastávkou Rovníková v smere do mesta? L52 odstavená ešte v križovatke, 1x polícia s majákmi, 3x dispečerské voz.
Technologická jazda: 824
#624 uz bez reklamy
R2: 4730 .. Na Ladožskej #610+611 stret s osobou, električky odklonené do Barce
Reply on: soltera #58506:
Ja s vami súhlasím, iba poukazujem aj na opačnú stranu problému, ktoré si spôsovuju často sami cestujúci. Kočiar na zastávke vidieť, ale na mnohých zastávkach zastavuje viacero liniek, a vodič hneď nevie, či chce s kočiarom nastúpiť do jeho autobusu, alebo až do ďalšieho. Netreba sa báť dať znamenie, to nie je žiadna hanba, predíde sa tým mnohým nedorozumeniam. ?

A ešte jedna vec, ak sa niekto ťažko pohybuje, tak by mal nastupovať do prvých, resp. druhých dverí, aby ho vodič VIDEL - často sa stáva že niekto pomalší nastupuje úplne dozadu, kde vodič nemá šancu vidieť, ak je autobus plný. A rovnako to platí aj pri vystupovaní, vodič už zatvára dvere a v tom z posledných dverí vidí akurát vytrčať nohu alebo barličku. Kamery má asi iba polovica autobusov, v starších typoch nie je šanca cez malé zrkadlo (a stojacich ľudí) vidieť na posledné dvere, "za roh". To isté u električiek. Prikladám foto pre ilustráciu, aký výhľad má vodič.
Reply on: tbus #58485:
viete my invalidi / ZŤP pokiaľ nemáme paličku alebo barle tak to na nás nevidno a pokiaľ vozík, kočík nie je dostatočné znamenie pre vodiča, tak neviem. A pokiaľ stojí staršia žena s nákupným vozíkom na zastávke, tak jej iste pomôže pokiaľ sa pristaví autobus tak, aby mohla vozík vytiahnuť hore po kolieskach a nemusela zísť dole na vozovku, ako je to potrebné pokiaľ autobus zastaví 1/2 až 1m od zastávky,a odtiaľ kompletne dvíhať naplnený vozík, nehovoriac o tom, ako ťažko sa nastupuje do takej výšky pokiaľ máte problém, čo skoro každý starší človek má. A keď sa dostaneme hore tak ihneď zatvorí dvere a pohne autobusom a s vozíkom je dosť obtiažne si nájsť miesto, nehovoriac o tom, že sa človek nestihne ani chytiť. Podobne to často vidím aj u ľudí s barlami alebo paličkou. Verím, že vodiči majú stanovené presné odchody, ale trochu ohľaduplnosti by nezaškodilo. Verte mi, že pokiaľ by išlo len o pár centimetrov, ako píšete, tak by som o tom tu nediskutovala.
Linka 4, poradie 1 - po vymene vozidla - T3 403

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.