Neviem ja, zatiaľ všetky sťažnosti, ktoré som podával, vyriešil k mojej spokojnosti okrem jednej z 2010... I keď je pravda, že vždy išlo o iné veci, mimo vodičov.
Pokiaľ si myslíš, že oni budú sťažnosti riešiť tak, že pokarhajú vodiča, tak si na omyle. Mne na sťažnosť neodpovedali ani za mesiac a pol pričom napísali len to, že ho potrestajú. Lenže veľmi ani tomu neverím. Vodiči si i tak budú robiť čo chcú a DP to bude mať niekde v zadnici... ☺
Dnešná ranná jazda autobusom č. 17 (4731) nezabudnuteľná. Vodič sa zrejme ponáhľal do pôrodnice. Ešte dobre že mal dvere zatvorené lebo v zákrutách by všetci cestujúci povypadávali. Nebezpečná rýchlosť v priamom prenose. Cestujúci s kufrom si uźil tiež svoje. Viete si predstaviť Toto nebola moja prvá skúsenosť s týmto vodičom. Dúfam že aj posledná.
Vie niekto, čo sa dialo dnes okolo 15-tej na križovatke pred zastávkou Rovníková v smere do mesta? L52 odstavená ešte v križovatke, 1x polícia s majákmi, 3x dispečerské voz.
Ja s vami súhlasím, iba poukazujem aj na opačnú stranu problému, ktoré si spôsovuju často sami cestujúci. Kočiar na zastávke vidieť, ale na mnohých zastávkach zastavuje viacero liniek, a vodič hneď nevie, či chce s kočiarom nastúpiť do jeho autobusu, alebo až do ďalšieho. Netreba sa báť dať znamenie, to nie je žiadna hanba, predíde sa tým mnohým nedorozumeniam. ?
A ešte jedna vec, ak sa niekto ťažko pohybuje, tak by mal nastupovať do prvých, resp. druhých dverí, aby ho vodič VIDEL - často sa stáva že niekto pomalší nastupuje úplne dozadu, kde vodič nemá šancu vidieť, ak je autobus plný. A rovnako to platí aj pri vystupovaní, vodič už zatvára dvere a v tom z posledných dverí vidí akurát vytrčať nohu alebo barličku. Kamery má asi iba polovica autobusov, v starších typoch nie je šanca cez malé zrkadlo (a stojacich ľudí) vidieť na posledné dvere, "za roh". To isté u električiek. Prikladám foto pre ilustráciu, aký výhľad má vodič.
viete my invalidi / ZŤP pokiaľ nemáme paličku alebo barle tak to na nás nevidno a pokiaľ vozík, kočík nie je dostatočné znamenie pre vodiča, tak neviem. A pokiaľ stojí staršia žena s nákupným vozíkom na zastávke, tak jej iste pomôže pokiaľ sa pristaví autobus tak, aby mohla vozík vytiahnuť hore po kolieskach a nemusela zísť dole na vozovku, ako je to potrebné pokiaľ autobus zastaví 1/2 až 1m od zastávky,a odtiaľ kompletne dvíhať naplnený vozík, nehovoriac o tom, ako ťažko sa nastupuje do takej výšky pokiaľ máte problém, čo skoro každý starší človek má. A keď sa dostaneme hore tak ihneď zatvorí dvere a pohne autobusom a s vozíkom je dosť obtiažne si nájsť miesto, nehovoriac o tom, že sa človek nestihne ani chytiť. Podobne to často vidím aj u ľudí s barlami alebo paličkou. Verím, že vodiči majú stanovené presné odchody, ale trochu ohľaduplnosti by nezaškodilo. Verte mi, že pokiaľ by išlo len o pár centimetrov, ako píšete, tak by som o tom tu nediskutovala.
Ako informovala hovorkyňa košického dopravného podniku Michaela Karaffová, ťažký a mokrý sneh spôsobil problémy na rýchlodráhe do spoločnosti U. S. Steel Košice, kde ráno okolo piatej došlo k poškodeniu trolejového vedenia a zberača elektriny (pantografu) električky.
„Električková doprava na tomto úseku bola zastavená, namiesto tejto trakcie dopravný podnik vypravil desať autobusov. Plná premávka na rýchlodráhe bola obnovená po deviatej,“ uviedla Karaffová.
Dispecer