Reply on: Esicko #362:
Áno, tieto železničné výhybky sú tam od rekonštrukcie v roku 1992.
Celkovo máme na rýchlodráhe 16 železničných výhybiek S49, z toho:
-výhybky č. 5, 6, 7, 8 na výhybni Pereš,
-výhybky č. 13, 14, 15, 16 na výhybni Ludvikov Dvor,
-výhybky č. 17, 18, 19, 20 na výhybni Valcovne U.S.S.,
-výhybka č. 21 na vlečkovú koľaj.
Vyššie uvedené výhybky sú typu JS49 1:9/190.
Výhybky č. 3 a 4 tvoria úvrať pre konečnú "mestskej" linky "W" a sú to žliabkové výhybky NP4.
Minulý mesiac pribudli ďalšie tri železničné výhybky, a to pred obratiskom do VA U.S.S., ktoré nahradili 3 rozbočovacie žliabkové výhybky NP4 na výstupnú, nástupno-výstupnú a nástupnú zastávku. Teraz je tu pred obratiskom koľajová spojka z dvoch železničných výhybok a jedna rozbočovacia železničná výhybka. Tým, že je tu spojka, všetky nástupištia môžu bez problémov poslúžiť súčasne tak na výstup, ako aj na nástup cestujúcich. Tieto výhybky sú pravdepodobne označené ako 22, 23 a 24, ale zatiaľ neviem, akého sú typu.

Zaujímavé.
Ale inac aj plny suhlas.
Sarko
3502 - L71
5212 - L72
3526 - L71
5201 - L72
3524 - L71...
Totálnou náhodou si ma vystihol ekobus na L15, ktorý mal mať príchod na N.O., smer OC Optima o 16:04, meškal však 5 minút... Ešte lepšie bolo, že na križovatke Toryská-Tr. SNP sa pokladal nový "koberec" a semafor si dovolili vypnúť, takže ďalších 15 (!!!) minút sme čakali na "predratie" cez neustávajúci prúd áut. Vodič Ekobusu to nakoniec zvládol tak, že sa doslova po milimetroch posúval do križovatky, až kým ho jedno auto nepustilo, ale to ignoroval vodič v 2. prúde, takže v opačnom smere idúca Karosa na L72 to takmer dostala. Úžasná organizácia. Na zastávku OC Optima-konečná sme prišli s 19 minútovým meškaním...