Vďaka za vysvetlenie. To beriem, nevyznám sa v tom, preto som sa aj na to pýtal. Čiže dôvod je dosiahnutie najprijateľnejšieho kompromisu v širších vzťahoch týkajúcich sa viacerých liniek a prejazdov medzi nimi.
sluzby su zrobene tak, aby sa v rannej spicke dosiahlo maximum spojov z dostupneho poctu vozidiel. A preto sa kombinuje ako sa len da, a preto ide kratsi autobus namiesto dlhsieho... jednou vymenou tychto dvoch spojov by si urcite narusil niekolko dalsich spojeni, tak je to tak ako je, v ramci moznosti. A 18m bus na kratsej trase za ten isty cas co 15m spravi jedno kolo na linke 10 sa otoci zo sidliska dvakrat ... a prvorada je rano doprava zo sidlisk. Je to logicke
Oooo chudak ťahanovce musia 13 minut čakať medzi spojmi, čo mam povedať ja keď mam taky interval normalny pracovny deň cez prazdniny? A netreba ani nejaku poruchu? ?
Dobre, v poslednom čase jazdia takmer výlučne iba veľkokapacitné vozy na tejto linke, ale kým to nie je pravidlo a kým sa tam vyskytujú aj SU15 (okrem záloh), tak je podľa teba logickejšie dať 18-metrový voz na skrátený spoj a 15-metrový na celý?
romeo