tak to by ma teda fakt zaujimalo, ze na koho to bola reakcia .. ja som s 5221 nic nepisal, dokonca som mal napisany prispevok o tom, ze zalohy neratam, lebo sa bezne stane ze hocijaky autobus vypadne a potom je nahradeny zalohou, v ktorej su casto male autobusy.. a to sa moze stat na kazdej jednej linke.. ale radsej som ho vymazal a dufal som v to, ze pochopis na co narazam ..
"A napríklad čo som sa mal ošaliť, keď som cestoval domov s 5221 na zálohe lebo Solaris mal poruchu?"
Veď dobre, mne je jedno v čom sa veziem, kým mi nepríde Tedom, mám srdce na pokoji.
Re #34441 solac3903: jj to som poriadne zamotal, až neskôr mi došlo.
To hej, všimol som si a jednoznačne to chválim, aj keď stále mi chýba unifikácia liniek, teda len jeden typ vozov na každej linke tak, ako to býva inde (asi všade).
co sa tyka nasadzovania vozidiel, tak (vynimajuc novinku solarisy na 55 a tie nasledne chybajuce na 15 a 19 ) typovost sa po 1.11. konecne zacala ako-tak dodrziavat, apson co sa tyka dlzky vozov...
Menšie som myslel SU15. Keďže nové busy sa musia rozhádzať po celom meste, také čosi ako unifikácie (aspoň liniek, keď už nie celého vozidlového parku) tu neexistuje.
Aha, čiže raz mu vyjde celá trasa, raz len posilový spoj a v centre sa otočí, hej? Nebolo by lepšie, ak by sa takto otáčali menšie vozy a veľké šli celú trasu?
Aspoň je ale menšia šanca, že sa dovalí niektorý z vibrátorov.
A keď je reč o Solarisoch, podľa čoho sa určuje ktorý voz ide na desiatke na ranný posilový spoj (Madridská - NO)? Lebo podľa mňa je hlúposť poslať vozidlo s najvyššou kapacitou (SU18) na v podstate vložený spoj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.