Reply on: Sarko #94:
Cestak je spraveny podla sluzobakov. Takze nemam slov. Z Loky sa chodi presne na čas a jazdna doba jednym smerom je 4 minuty. Ked priratame 3-4 minuty pokial ludia prestupia to je dokopy 7-8 minut a nakoniec cesta spät to je tak isto 4 minuty to dava dokopy priblizne 12 min. Vodic potom cerpa prestavku na Loky. Podalsie interval stanoveny Ing.Kuzmon a dispecermi je stanoveny na 10 min. Takze bud ti idu pomali hodinky alebo ich nepoznas. Bez urazky.Tieto cestovne mali byt na oznacnikoch ale pre nedostatok casu to DP nestihol napisat na stroji.
Ano vtedy ked chodia R-ky na ktore musi byt bezpodmienecny prestup. NJo dnes som dispecera videl ako popija kavicku a vala nemenovane casti na Loky.
1015: Aby ste neostali prekvapeny, ked ho nastriekaju na reklamu umyvarky.
Sarko
Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...
Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.
Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.
Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.