Reply on: Vladimír #913:
Hm, mne sa to nezda az take stupidne. Aj mna totiz vie poriadne nastvat, ked stojim na zastavke, drkocem zubami od zimy a popri mne prefici vykurena expresna linka s tromi cestujucimi.Je pravda, ze sa to tykalo len mestskych L5x,L52 bola vynimkou,vzdy v nej bolo viac ludi. Ale ked uz ide cez tie mestske casti, preco tam naozaj naspravia zastavky na znamenie?Co sa tyka L25 a L38 a ich CP v rovnakom case, je to znova neschopnost DPMK, ze nevie tie casy prisposobit.Ved na ne nie je nijaka naveznost a kludne by mohli L25 posunut cas odchodu.Z V.Opatskeho by im to mohlo byt jedno, ze im bus ide o 30 minut neskor.

), povedal mi, že ráno bola na L15, ale že vraj mala nejaké problémy s dverami či čo, tak ju stiahli 
. Najprv som si to rozfofroval na rychlodrahe az na 75 km/h, no vo vytrzeni som prehliadol usekovy delic (i ked len na 1. stupen) a takisto peressku vyhybnu, ktorou som nechtiac prefrcal viac ako 60 km/h
J
A v čom je BA centralistická. To ako ministerstvá a úrady majú byť rozložené po celom Slovensku a tak. Tak si to predstavujete? No len vám pripomeniem, koľko východniarov máme v parlamente a vo vláde.
Re #892 Vladimír: Samozrejme má byť v záujme štátu aby bola dialnica od západu až po východ.
Ale viem si predstaviť inú situáciu. Keď BSK vytvoril kanceláriu v Bruseli a ponúkol ju ostatným samosprávnym krajom k užívaniu. Potom Prešov i Košice hrdo vyhlásili, my nepotrebujeme Bratislavu, vytvoríme si vlastnú kanceláriu a pripojili sa k nim aj ostatné kraje. Do teraz sa tak nestalo, len KE sa umúdrili a začali bratislavskú kanceláriu využívať. Prešov nie. Nemyslíš si, že tu je hrdosť výslovne pi.ovinou. Okrem iného jedna kancelária pre 8 krajov výde jedného lacnejšie ako keby ju mal financovať sám.
Rovnaké podmienky boli v roku 1993. Keby vtedy prebehla FD, tak dnes by ste nemali žiadne prachy. Pretože by sa nič nezmenilo, tu by sa produkovalo a vy by ste nežili z Bratislavských prachov. A nesúhlasím s tým, aby Bratislava prichádzala o svoje prachy ďalších 20 rokov, kým nás v trvobe HDP dobehnete a kým sa podmienky vyrovnajú.
Re #891 Nodes: No neviem, či by sa im oplatilo odísť. Investovali do strojov a iných zariadení. Zamestnávajú 16.000 ľudí, ktorí majú 13. a 14. plat, podiel zo zisku a iné výhody. Je to vždy lepšie ako Rezešovo tunelovanie.