Reply on: balky #914:
To ani nie je tak neschipnosť DPMK prispôsobiť odchody, ako požiadavka MČ na odchody v tých istých časoch. A keď už musia ísť dva naraz, tak načo majú oba zastavovať na Pereši. A L38 teda poloprázdna určite nejazdí.

), povedal mi, že ráno bola na L15, ale že vraj mala nejaké problémy s dverami či čo, tak ju stiahli 
). Nemilá skúsenosť však zostane zapísaná v spomienkach mojej nervovej sústavy. Zaujali ma nové okná a trochu odlišná časť vetracích častí okien. Teraz nie je okno rozdelené na 3 časti (2 pohyblivé + 1 nepohyblivá), ale len na 2 časti (obe pohyblivé). Jedna polovica okna, čiže jedna sklenná tabuľa už bola pootvorená, no ja som si to nevšimol a pokúsil sa otvoriť okno z opačnej strany. Najprv mi to nešlo, tak som potiahol, a prstom parádne narazil do viac dovnútra umiestnenej sklennej tabule. Prst ma tak sakramentsky bolel, že som v prvej chvíli myslel, že sa rozplačem. Od "nehody" prešlo už 8 hodín, ale prst ma ešte stále bolí a lokálne černeje
Nuž, Karosáci mohli vymyslieť vetráky viac "blbu- a úrazovzdorné". 
.
.

.
. Najprv som si to rozfofroval na rychlodrahe az na 75 km/h, no vo vytrzeni som prehliadol usekovy delic (i ked len na 1. stupen) a takisto peressku vyhybnu, ktorou som nechtiac prefrcal viac ako 60 km/h
. V meste sa uz trochu smykalo, takze pri zimnom stadione som musel pouzit kolajovky, ale zastavil som presne
. Cestou spat som opat chytil sekciu, ale znova len na 1. stupen. Dobry vodic by asi zo mna nebol...
Sarko
No Vlado, teda, to sa Ti ako s tym prstom podarilo... 8-/ Na to sa musim ist pozriet. Jedine s novymi Irismi som sa neviezol, ale ani mi nechybaju, navyse, premavaju mi tu popod onami na L20, tak oni si ma najdu same... Ale ruky dam od nich prec '-).