Reply on: monoblok #85586:
Predpokladám, že v prvej časti myslíš lokalitu Girbeš, ktorá susedí s lokalitou Kopa resp. Na Kope. Na Hore je na opačnom konci mesta. Stratégia rozvoja počíta s predĺžením trolejbusovej trate od Kláštora na Girbeš v roku 2032, následne tam majú byť potiahnuté linky 71 a 34. Domy a sídliská na Girbeši sa kreslia už desaťročia, uvidíme, či Volvo bude konečne ten impulz, ktorý to tam aj reálne rozhýbe.
afeno
V civilizovaných mestách by sa linkové vedenie odteraz do roku 2030 prekopalo kompletne zopárkrát, taktiež súhlasím že si žiada zmenu.
Rýchlodráha... pozri sa na jej súčasnú vyťaženosť, cestovné časy a alternatívy v podobe rýchlostnej cesty vedľa. Tu sa ešte stále reálne uvažuje o spôsobe dopravy, ktorý mal opodstatnenie za komunizmu, nie za súčasných možností. A ak má byť argumentom pre jej rekonštrukciu obsluha Pereša, či Poľova tak je niečo zle. Elektrifikácia liniek- absolútne sa nezohľadňuje fakt, že cena trolejbusov je na historickom minime, plus rast cien PHM, pri linkách 71, 72 by sa investícia z vlastných zdrojov do toho roku 2025 vrátila. Ani tie tri milióny, ktoré sa v éteri omieľajú už od roku 2018 by som nebral tak vážne, stačí sa pozrieť za aké ceny sa v súčasnosti stavajú nové trolejbusové trate a meniarne v Pardubiciach.