Reply on: Yogi616 #85573:
S radosťou, nepíšem to tu do vetra. V civilizovaných mestách by sa linkové vedenie odteraz do roku 2030 prekopalo kompletne zopárkrát, taktiež súhlasím že si žiada zmenu.
Rýchlodráha... pozri sa na jej súčasnú vyťaženosť, cestovné časy a alternatívy v podobe rýchlostnej cesty vedľa. Tu sa ešte stále reálne uvažuje o spôsobe dopravy, ktorý mal opodstatnenie za komunizmu, nie za súčasných možností. A ak má byť argumentom pre jej rekonštrukciu obsluha Pereša, či Poľova tak je niečo zle. Elektrifikácia liniek- absolútne sa nezohľadňuje fakt, že cena trolejbusov je na historickom minime, plus rast cien PHM, pri linkách 71, 72 by sa investícia z vlastných zdrojov do toho roku 2025 vrátila. Ani tie tri milióny, ktoré sa v éteri omieľajú už od roku 2018 by som nebral tak vážne, stačí sa pozrieť za aké ceny sa v súčasnosti stavajú nové trolejbusové trate a meniarne v Pardubiciach.
Linku 5 by som skôr ťahal cez Kuzmányho na Botanickú. A tiež elektrifikovaná 34 a 10. Nečítal som text ale tipujem že to skôr elektrobusy akoby ťahali okolo L9 troleje .
Yogi616
máš to medzi infraštruktúrnymi projektami
Nasledujúce opatrenia sformulovala Aktualizácia 2022:
OP 7 VD Infraštruktúra električkovej dopravy
Aktivity / projektové zámery
OP7VD 2 Nová električková trať smerom k priemyselnému parku Valaliky
Časový horizont:
2040