Ani ja sa neviem autobusom dostať domov, autobus síce ide zo stanice presne vtedy, keď prídem na zastávku, ale na našu ulicu je zákaz vjazdu autobusov, máme úzke dvere, a keby aj, nevojde sa nám do výťahu, bohužiaľ musím ísť domov v 21. storočí tak či tak pešo.
30 min je vela, radsej 20. A vobec nevidi dovod na zmenu električkovej dopravy len by sa to dokafralo..je to dobre tak ako je trasovanie by som vobec nemenil.
To by mohlo byť kontraproduktívne... Keď zaznievajú hlasy PROTI trolejbusom, tak sa zväčša opakuje to isté - sú staré, pomalé, nemajú klímu a nie sú nízkopodlažné. Mesto by sa malo snažiť skôr o zapožičanie nových za účelom ich testovania napríklad. Aby ľudia videli, že trolejbusy dnes nie sú také, ako ich verejnosť v Košiciach vníma. Ak má magistrát skutočne záujem obnoviť ich prevádzku, tak by mohlo zvážiť aj prenájom z iného mesta, prípadne od výrobcu/ov.
Niežeby som niekomu chcel upierať právo na štrajk, ale kde boli títo celých osem rokov rašibačovania, keď vznikal základ tohto problému a bolo to viac než očividné?
Hlavne účelom nie je, aby bolo historické, má to byť len retro vozidlo, keďže jeho historická hodnota je viac menej nulová. Interiér je biely, s protišmykovou podlahou a sedačkami z čiernej koženky.
"Vďaka rozšíreniu vozového parku zároveň pomôže s obnovením pravideľnej prevádzky trolejbusov v meste. Podľa plánov by mal už čoskoro premávať na linke 71 z Lingova do centra mesta a na sídlisko KVP. Vďaka Československému trolejbusu tak bude môcť byť trolejbusová infraštruktúra naďalej využívaná, čo by mohlo byť prvou etapou k trvalému návratu trolejbusov do Košíc ešte pred zakúpením nových vozidiel."
reparil