Ved dobre nech strajkuju ked chcu je to ich pravo samozrejme ibaze na to doplatia obycajni cestujuci .zlaty smeraci co tu boli je mi luto ze som volil toho somara Polaceka.
Sa mi podarilo naďabiť na arogantného primitíva za volantom. Stlačil som STOP pri predných dverách ešte pred zastávkou, pozbieral si veci a pripravil na výstup. Po zastavení som pristúpil k dverám, lenže on ich neotvoril. Keď som sa obzrel do kabíny, tak upäto čumel dopredu a uškieral sa ako idiot. Keď som ho poprosil, aby mi otvoril dvere. On na to len odvrkol, aby som použil ďalšie dvere.
Požiadavka na zvýšenie platov je rozhodne na mieste.
Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že pre 90% cestujúcich s kufrom príde niekto autom resp použijú taxík. Ak už niekto ide bus, tak radšej s rezervou resp ak ide domov, tak len nastúpi na bus. Oblasť botaniky sa dala riešiť prestupom hrana hrana na zastávke Radnica starého mesta, kde by mohol zastaviť aj bus.
Ano, budeme mať nosnú linku, ktorá bude prechádzať cez xyz ďalších bodov a v konečnom dôsledku nám tým bude cestovať len ten, kto nemá na výber. Ukážkovym príkladom nefunkčnosti takého systému boli linky N1 a N2.
Taktiež si nie som úplne istý, či má mať každé sídlisko priame spojenie so stanicou. Rád si vypočujem argumenty pre a proti.
Veď L19 je presne výsledkom toho, že každý chce mať priame spojenie so stanicou bez prestupu. Každá ulica na KVP chce spojenie so stanicou, aj Sokolovská, aj Amfik, aj Watsonova, aj Botanika, aj Boženka, aj Zimná/Letná atď atď... Nikto nechce prestupovať s kuframi. Ale to sa dá zabezpečiť buď jednou nosnou linkou, ktorá obslúži čo najviac týchto oblastí, alebo množstvo priamych liniek len do týchto oblastí raz za 2 hodiny. Tak si vyberme
Bavime sa tu a spojeni na stanicu nie kdesi do hornej dolnej. Pytam sa preco by nemala existovat linka priamo z KVP na stanicu? zvlast ked vsetky sidliska to pojenie maju...ok ta linke je trochu dlha ale ma opodstanenu trasu. Nechcem bus priamo do kazdej diery to urcite nie ale stanica by mala ostat stale zachovana.
LUKYmhd: Takým systémom si niekto bude vydupávať, že ja chcem priamy spoj na cinter, ku koscelu a neznam kam, to sa môžeme vrátiť ku polhodinovým intervalom a počtu liniek po milú kedveš. Ad L10: z bezpečnostného hľadiska, dole odbočiť doľava je umenie, ešte ked máš ten stodverový zlenivetý krám. Je to dobré akurát na prúser.
Kazde sidlisko ma priame spojenie zo stanicou preco by som ja mal presadat ako KVPckar? na stanicu jazdim ako kedy bud priamp L19 alebo 72 od senneho trhu peso ale ti oba v spicke ked to tej 19 naizaj dlho trva. Inak za beznych podmienmok som za 20-15 min na stanici. A ak chcem na nieco presadnut zo 71 ci 72 zarucene mi vzdy nieco smerom na stanicu ujde a potom nestiham vlak.
Ja väčšinou využívam 19 zo stanice, keďže mi ten zavlek až tak nevadí, ale ta cestovná doba je hrozná, najskôr k botanickej potom okolo nemocnice až tak na sídlisko. Opačne ak nemám odvoz tak idem taxi. Ono zase ten presun na 71/72 s kufrom nie je ideálny, aj keď oproti Sherwoodu je park pri stanici v pohode
reparil: Tebe keby som prefarbil nejaký voz z prospektu od Cafu do košických farieb tak by si bol schopný veriť tomu, že už zajtra to ide do výroby, však? Nejak si zaspal dobu, 32Tr jazdia v Opave od minulého roka /od leta?/ a už ďalší nešťastníci si nimi idú zohyzdiť vozopark.
Bjorn: kdesi písali, že nie je problém vyrobiť aj 4-dverák. Len snáď to nikto nebude chcieť.
Na margo zlepšenia obslužnosti Boženy Němcovej. Linka 19 ide vždy približne dve minúty po linke 7. V praxi to vyzerá teda tak, že s 19 cestujú iba ľudia, ktorým vyhovuje priame spojenie so stanicou (cez víkend cca 5-10, cez pracovné dni do 15 ľudí).
Taktiež nepochopím logiku spojenia KVP - Stanica, ktoré vedie cez xyz ďalších miest, pričom jazdná doba je porovnateľná s linkou 71 + peším presunom z Jakabovho paláca. Ak by sa veľmi chcelo, tak by na Sennom trhu bol koordinovaný prestup s nejakou linkou vedúcou na stanicu (bolo by to rýchlejšie) a tympádom by význam linky 19 z veľkej časti stratil opodstatnenie
Corey