Reply on: Dead #83048:
Prvy bod je neopodstatneny. Proste to zavediem a hotovo. Neboj, keby vedeli že im bus nezastavi, naučili by sa tie tlačidla stlačať.Druhy bod, toto som nezažil dávno. Bežné pribrzdenie áno, ale nie zastavenie.
Tretí bod je práve to, čo sa mi páči.... Koľko stopiek a dopytových tlačidiel vidíš v Ikaruse ? A koľko z nich je dostupných ? Takže opäť neopodstatnené, DÁ SA TO. Ja by som osobne navrhoval každý bus urobiť ako majú SORky stopky a tlačídka na dverách. Ale nie je to nevyhnutnosť.
A ku štvrtému bodu, keby sa nadbehy značne postihovali, garantujem ti, že by neboli. Ja by som navrhoval taxu za zastávku a za minútu. Keby niekoho 4 zastávky po dvoch minútach stáli 50€ tak si nabudúce dobre rozmyslí, či toto bude robiť. A časy upraviť, v zmysle skrátiť, je vždy menší problém.
Dispecer
https://imhd.sk/ke/galeria-media/galerie-vyhladavanie/164781/6906-linka-20L-Namestie-osloboditelov-Palackeho-ulica
Ty vidíš červenú, ale pre autobusy v BUS pruhu, ktorý tam končí, je určená signalizácia, ktorú vidno hlavne na električkových tratiach (na fotke napravo od klasického semaforu; "tie dve oranžové svetielka). A je to naschvál urobené tak, aby autobusy mohli sa skôr zaradiť na nasledujúcej križovatke do pruhu a neboli zbytočne zdržiavané vodičmi vozidiel z ostatných pruhov.