Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #82571:
Kazde 2 minuty? Nechcel si napisat 15? Ved po sturovej jazdi brika raz za cas.
Reply on: veteran #82570:
Pevne verím, že pre druhý krát si dajú väčší pozor na paremeter rosivosti okien.
Reply on: matpiz #82566:
Keby sa chcelo, tak sa problém s neprejazdnou traťou kvôli autám vyrieši. Stačí pritom tak málo – každý priestupok nahlásiť a polícia to musí riešiť. Ak by im každé 2 minúty kvôli tomu zvonil telefón, tak by s tým začali niečo robiť. Ale keď na to kašle samotný DPMK – viem si predstaviť tie opakované žiadosti na základe iných záležitostí, ktoré sa ako riešia – tak nech. Ak by na tom niekomu ozaj záležalo, tak sa nenechá len tak odbiť.

Prečo nie je spustená preferencia v križovatke Němcovej – Letná – Zimná?
Reply on: Majou #82569:
Až na to, že dopravca NEMÁ ČO uvažovať na tým alebo iným výrobcom, ale nad konkrétnymi parametrami vozidla.
Reply on: reparil #82565:
S tym Pragoimexovym portfolkom som to myslel samozrejme ironicky ale aj so strachom, že stále je tu tá hrozba) Super že uvažujú nad iným výrobcom. Asi sa ešte nevie, že v akej budúcnosti by chceli kupovať nové eliny čo? Len škoda, že rovnaké kritériá nemali už skôr. Tieto Varia budú hýzdiť KE ešte pekne dlho a aj tie šibnuté vlnovkovité zastávky.
Reply on: cedin #82564:
Jedna celodenná (ideálne celotýždenná) linka z jedného zo sídlisk na východnej strane Hornádu na KVP. A podľa toho, z ktorého sídliska to pôjde, adekvátne upraviť ponuku spojov, prípade i celých liniek z toho druhého sídliska v relácii sídlisko - Mier (obe zo sídlisk tam dnes majú 5-6 min. interval v rannej špičke nerátajúc osemnástkopäťdesiatpäťku).
Reply on: matpiz #82566:
"Po ukončení stavby MET bude aj táto zastávka uvedená do skúšobnej prevádzky, aby bola otestovaná miera jej využitia ako združenej zastávky."

Takže idú testovať niečo, čo už je dávno otestované v stovkách miest po celom svete ?
Tak sa zdá, že sa rozprúdila debata o združených zastávkach: https://kosice.korzar.sme.sk/c/20742793/zbytocnu-potrebuju-o-potrebnej-spekuluju.html

Preto je nepochopiteľné, prečo nebude na Krajskom súde. Je to jediné možné riešenie, aby busy nečakali v zápche siahajúcu po parkovací dom. Aj teraz polícia nerieši státie áut na koľajniciach. Prečo by som mal v brike čakať v zápche? Ohľadom toho som písal do dpmk a potvrdili mi, že polícia vedome toleruje porušovanie dopravných predpisov (v podstate priamo pred jej oknami). Posielam dôkaz. Všimnite si druhý odsek.

Keď sa odstaví od februára Moldavská, tak bude Terasa bez električiek v oboch smeroch. A všetky R-ky (okrem R2 a R8) budú nahradené v meste LX6? Ranná špička v čase študentskej R4 bude masaker.
Reply on: Majou #82560:
v portfoliu ich samozrejme ma, ale mne osobne odpisal technicky riaditel useku dpmk mailom(pisal som priamo na info na dpmk ale ta co ma na starosti maily to posunula vyssie na technicky usek sefovi) a ten odpisal zevraj pri dalsom nakupe to budu uz s najvacsou pravdepodobnostou bud skody alebo caf ,v nasom regione a meste ine briky neprichadzaju velmi do uvahy hlavne koli cene mam na mysli bombardier ci alstom, tam su oproti spominanym brikam uz astronomicke ceny .. kazdopadne pri dlhych vozoch kriteriom bude uz aj plna nizkopodlaznost a klimatizacia co by pragoshitexove preliezky nesplnali..
Reply on: veteran #82542:
Rád by som pochopil, ako by sa z 18-tky a 55-ky dala spraviť jedna linka a pritom by ostalo obslúžené (v prijateľnej kvalite) to, čo dnes - 3 zhruba rovnako veľké sídliská KVP, Ťahanovce a Furča čo najkratšou cestou k okresnému úradu. Podľa mňa sa to nedá.
Mne sa práveže trasy týchto 2 liniek vidia logické.
Ale to, čo premáva mimo špičky, je zmyslom rovnako 18-tka ako 55-ka, aj keď sa to volá 18-tka.
Čo sa týka kapacity, celé je to tam nejaké čudné. Podľa mňa sú Ťahanovce a Furča zhruba rovnako veľké, takže aj kapacity oboch liniek by zrejme mali byť rovnaké. A aby bol medzi nimi v úseku HyperTesco - nová nemocnica „preklad“, logické by pritom bolo, aby na oboch bol rovnaký interval a pritom rovnaká veľkosť vozov.
A nechápem, prečo je 55-ka 55-kou a nie napr. 35-kou, keď žiadnu zastávku nevynecháva...
Reply on: orlov #82562:
Na električky problém nebude-len dnes som videl niekoľko vozidiel ako autoškola
Môžu nakúpiť, čo a koľko len chcú, len bude zaujímavé, kto na nich za tie smiešne peňeži bude jazdiť. Iba ak by s vozidlami nakúpili aj nejakých Ukrajincov ...
Reply on: reparil #82553:
Už dávno som nečítal košické ejcafkulácie.
Uz som sa zacal tesit, ze by boli normalne eliny aj v Ke. Ale ak by sa predsa kupovali nove dlhsie, tak Pragimex ma v portfoliu aj 3-clankove. ?
Reply on: Majou #82558:
Všetko sú to informácie "jedna pani povedala...", či názory a priania samotných užívateľov.
Zartujete s tymi novými elinami ci nauzaj sú info ze za tie obojsmerne sa idú kupovat nové?
Dá sa o tom niekde precitat? dik
Reply on: 110mat110 #82556:
A pri vývoji bola aplikovaná už osvedčená technológia "čím menšie kolesá, tym viac SOR", ktorá sa pozitívne premietne na opotrebovaní koľajníc. Vtáčiky čvirikajú, že vraj prekvapí aj počtom dverí, tak som zvedavý.
Reply on: myslavcan #82554:
Kedze mame funkcne trolejove vedenie, tak predpokladam ze budu na baterky.
Reply on: myslavcan #82554:
Žeby SORINO - TRAMÍNO?
Reply on: reparil #82553:
Ja som počul, že to má byť SOR a že už má vyrobený aj prvý prototyp v košickom nátere

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.