Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Troll #81855:
Veď predsa trať od stanice po Maratónca s napojením na Hlavnú je v parametroch IKD, tak by to mohli skúsiť aj takto ?
Reply on: Troll #81855:
Ja nie, ale či lepší nápad nemal niekto zainteresovaný. 🙂
Reply on: mi.v #81854:
Máš nejaký lepší nápad? ?
Ako sa bude legionársky vlak presúvať na Hlavnú? Na cestných návesoch?
Reply on: 110mat110 #81836:
v krizovatke bez semaforov je elektricka preferovana najlepsie, nezdrziava ju presa nic, kedze ma takmer vsade prednost
Reply on: sc_ke_sk #81851:
áno,deň pred zmenou konečne vydali oznam ? takže moje dohady boli mylné, ale podľa značenia tam to vyzeralo inak
V utorok prebehne podbíjačka cca 200m trate niekde medzi Moldavskou križovatkou a Perešom.
Zajtra ešte dokončí úsek medzi Hlinkovou a Hlavičkovou.
https://lh3.googleusercontent.com/-AlEORjP7Tcw/WZSdJvLPerI/AAAAAAAAsqw/-56TMdOSR_UIVRA_lOKgKaEpqswMWnYuACHMYBhgL/s800/IMG_0016.JPG
Reply on: romeo #81840:
Tak už je osadená značka,takže počas výluky asi pôjdu spomínané linky aj ostatná doprava v úseku Moldavská-Spol. pavilón na Triede SNP v protismere
Reply on: rpopo #81845:
Bus pruh na presovskej nema s MET nic.

S ostatnym suhlasim. Hlavne bus pruh pri Steelke je potrebny. Neviem ci s nim pocitaju pri vystavbe bussines centra, lebo lepsiu prilezitost ako mame teraz (rozkopavky na oboch stranach cesty) uz nebudeme mat.
Reply on: P1X3L3310 #81843:
Nedávno som sa vrátil z Portugalska - Porta. V časti Matosinhos funguje ich metro ako klasická električka. Má vlastný vyhradený pás a na niektorých miestach sú prejazdy častejšie ako u nás na SNP alebo Komenského. Na každom prejazde je semafor a pri jazde som nemal pocit, že by boli vodiči nejak nervózni, že musia dávať prednosť. Ešte som zabudol, že prechádza niekoľkými kruhovými objazdmi a nie le priamym smerom. Tam sú tiež semafory pre autá.
Reply on: rpopo #81845:
Ta dééé, si nepočul súdruha riediteľa, že spoločné zastávky a trať sú nebezpečné? ? To má asi od tých istých yntelygentov, čo tvrdia, že z klímy bolí hlava, že sa klíma neosvedčila a že všade, kde je to čo i len trochu možné, treba otvorený zvršok.
Reply on: 110mat110 #81844:
Keby niekto bol svojho času rozmýšľal prakticky a nie ako pre ovečky nasadiť čo najviac polí, mohla byť urobená spoločná trať pre autobusy a električky snáď od kruhového objazdu po plaváreň. Križovatka sa mohla nato pekne pripraviť a upraviť, a odtiaľ by autobusy smerovali každý svojim smerom. Teraz je už neskoro plakať. A kde potrebuju autobusy preferenciu ? Buspruh na Prešovskej, alebo spominany krajský súd resp. štúrova či Hlinkova minimálne v smere do mesta.
Reply on: P1X3L3310 #81843:
Tak na SNP, Komenskeho a kuzmanke velmi autobusy nemas kde preferovat. Vyhoda semaforov je hlavne zabranenie kolizii kedy nedalo auto prednost elektricke. A tych je cim dalej tym viac. Vodicaky rozdavaju kade komu.
Reply on: 110mat110 #81836:
Treba v prvom rade robiť preferenciu pre autobusy, nie pre električky čo všade jazdia po vlastnej drahe a vyhybajú sa kolonam
Reply on: romeo #81840:
sorry,54 tam malo byť
V termíne od 17. augusta do 2. septembra bude uzatvorený výjazd z kruhového objazdu od Steel Arény (Moldavská ulica) na Triedu SNP (Terasu) a teda malo by sa to týkať liniek 10,32,34 a 56..2 dni pred obmedzením žiadne info o prevádzke týchto liniek ?
Reply on: 110mat110 #81836:
A prečo by to nemalo dopadnúť ako Kuzmánka? Hlavne, že minieme eurofondy na nepotrebné čačky.

Mimochodom, tie semafory na Kuzmánke sú celkom fajn, len zároveň mali zjednosmerniť Kuzmánku a Moyzesovu. To by potom aj tie semafory mali význam a prinieslo by to vyššiu priepustnosť dopravy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.