Oficiálne to nieje uvedené v služobnom cestovnom poriadku že má čakať, ale logiku to dáva, keďže slúži ako pokračovanie linky 32. Keď som ju robil ja, vždy som počkal, resp. som vysielačkou zistil od kolegu na 32ke či mi niekoho vezie
Možem sa spýtať ako funguje prestup v myslave z 32 na x32 ??
Smerom z mesta do myslavy autobus mešká stále +-5 minút minimálne, príde na grunt a x32 tam už nieje lebo odišla o pár minút skôr. Šeci musia ísť pešo, žiaden prestup sa nekoná ako to hlási v autobuse. x32 odchádza prázdna na mašu, nemá náhodou čakať na spoj z mesta ?
nie,čakala 15 minút, potom keď videla že sa spoja asi tak skoro nedočká musela ísť k tescu a tam prestúpiť na niečo iné..Tragédia je že ide takáto linka celým mestom s polhodinovým intervalom a polhodinovým meškaním
Kde som písal že chodila cez vss? pozri si trasu linky 54. Čakala na furči,šla na ťahanovce,ale bus prichádza na furču cez vss a opátske a tam sa zvykol bus v špičke zdržať
Staničné má miesto na prestavkujuce busi inde, ale určite to nie je vyhovujúce miesto, nemá kapacitu ani zázemie. Nikdy iba pomocou CP nezabezpecis, aby sa ti na tamojšej zastávke nestretli 2 klbaky, nehovoriac keď ešte majú čakať na vlaky.
Nebola reč o tom či sa tam vojdú dva klbáky na konečnú? Lebo to je väčší problém ako nástupište /keď spravíš CP dobre, klbáky sa tam nemusia stretnúť vôbec/
Tvoja odpoveď je akási samoprotirečivá - ak v jednom prípade ostane druhý voz zalomený a v druhom prípade má zadné dvere mimo chodník, tak sa tam mojím laickým videním v oboxh prípadoch dva vozy nezmestia.
Podľa mojich pozorovaní, na obe nástupné hrany autobusových zastávok na STN (hranu pri stanovišti linky 24 nerátam), sa 2 kĺbové autobusy (vrátane SOR NB 18) vojdú, len je to pre cestujúcich i vodičov pomerne nepohodlné, lebo:
- na západnej hrane (nástupištia smer Vodná a smer Palackého) druhý voz zostane zalomený, takže vodič musí sledovať dianie pri posledných 2 dverách cez kamerový systém a cestujúci vystupujú pomerne ďaleko od obrubníka;
- na východnej hrane (nástupištia smer Pošta 2 a NO) zadné dvere druhého voza zostane mimo chodníka (či skôr chodníčka vzhľadom na jeho parametre).
Problém linky 54 je to, že kdekoľvek tú linku rozdelíš, nejakú časť jej cestujúcich donútiš prestupovať. A osobne si myslím, že súčasné linkové vedenia má aj väčšie problémy než ju.
Z Ťahanoviec na Furču cez VSS? Sorry, ale normálnemu človeku toto napadnúť nemôže...
Linky cez celé mesto nemusia byť v zásade zlé riešenie. Ide práve o to pokrývanie jednotlivých úsekov linky. Pri vhodnom trasovaní to môže mať celkom pozitívny prínos v tom, že sa zredukuje počet potrebných vozidiel (a teda aj šoférov).
Na linku 54 mám tiež názor že linka cez celé mesto je oničom. Úseky možno pokrýva dobre, ale lepšie by bolo ju nejak rozdeliť ako kedysi 34. Kto z KVP pôjde na furču tou linkou, alebo kto z ťahanoviec na železníky? Väčšinou tam sú cestujúci v úsekoch THC-Furča- Opátske alebo Jazero-Železníky- Terasa a Terasa-KVP. Tým že ide cez celé mesto a hlavne v špičke môže nachytať pekné meškanie a pri jej intervale to nie je najšťastnejšie. Známa chodila z thc po dcerku do škôlky na furči a niekedy dostal bus na vss meškanie aj 30 minút, a tak čakaj a rozmýšľaj či príde,či použiť prestup pri tescu alebo čo. A to nebolo že raz za čas,ale pravidelne. Možno teraz to je iné, no aj tak si myslím že rozdelenie linky na polovicu by jej možno prospelo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
monoblok