Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Iv #83502:
Ako je to potom myslené? Pretože tam stojí.
Reply on: Jaxo #83501:
Nie je to chyba
V CP 20L smer Lorinčík je chyba - spoje z KNV o 07:05 a 14:02 majú poznámku že vynechávajú zastávku OC Optima.
Reply on: LUKYmhd #83499:
Aby sa mohli objaviť na predvolebných fotkách s usmievavým skoroprimátorom. Následne sa vrátia výrobcovi 😛
Načo sa kupovali nove autobusy ked uz mesiac pomaly stoja v garazach?
Reply on: mato #83497:
Oficiálne to nieje uvedené v služobnom cestovnom poriadku že má čakať, ale logiku to dáva, keďže slúži ako pokračovanie linky 32. Keď som ju robil ja, vždy som počkal, resp. som vysielačkou zistil od kolegu na 32ke či mi niekoho vezie 😉
Možem sa spýtať ako funguje prestup v myslave z 32 na x32 ??

Smerom z mesta do myslavy autobus mešká stále +-5 minút minimálne, príde na grunt a x32 tam už nieje lebo odišla o pár minút skôr. Šeci musia ísť pešo, žiaden prestup sa nekoná ako to hlási v autobuse. x32 odchádza prázdna na mašu, nemá náhodou čakať na spoj z mesta ?👎 👎 👎
Reply on: romeo #83495:
Našťastie, dnes už sa dá aj v Košiciach zistiť meškanie busu, prípadne jeho polohu.
https://www.mojbus.sk/default.aspx#nearStopsBusesIsochrones
Reply on: Bjorn #83494:
nie,čakala 15 minút, potom keď videla že sa spoja asi tak skoro nedočká musela ísť k tescu a tam prestúpiť na niečo iné..Tragédia je že ide takáto linka celým mestom s polhodinovým intervalom a polhodinovým meškaním
Reply on: romeo #83492:
Tak potom to znamená, že čakala 30 minút na spoj? To je ešte väčšia tragédia.
Reply on: monoblok #83489:
Žiadne PR školenie za tým nehľadaj. Tú odpoveď som napísal tak, ako som ju napísal naschvál. 😉
Reply on: Bjorn #83482:
Kde som písal že chodila cez vss? pozri si trasu linky 54. Čakala na furči,šla na ťahanovce,ale bus prichádza na furču cez vss a opátske a tam sa zvykol bus v špičke zdržať
Staničné má miesto na prestavkujuce busi inde, ale určite to nie je vyhovujúce miesto, nemá kapacitu ani zázemie. Nikdy iba pomocou CP nezabezpecis, aby sa ti na tamojšej zastávke nestretli 2 klbaky, nehovoriac keď ešte majú čakať na vlaky.
Reply on: Dispecer #83486:
Nebola reč o tom či sa tam vojdú dva klbáky na konečnú? Lebo to je väčší problém ako nástupište /keď spravíš CP dobre, klbáky sa tam nemusia stretnúť vôbec/
Na magistráte dávali zadarmo PR školenia? Tá odpoveď na to sedí😋
Reply on: S499.1023 #83487:
😎
Reply on: Dispecer #83486:
Tvoja odpoveď je akási samoprotirečivá - ak v jednom prípade ostane druhý voz zalomený a v druhom prípade má zadné dvere mimo chodník, tak sa tam mojím laickým videním v oboxh prípadoch dva vozy nezmestia.
Reply on: monoblok #83478:
Podľa mojich pozorovaní, na obe nástupné hrany autobusových zastávok na STN (hranu pri stanovišti linky 24 nerátam), sa 2 kĺbové autobusy (vrátane SOR NB 18) vojdú, len je to pre cestujúcich i vodičov pomerne nepohodlné, lebo:

- na západnej hrane (nástupištia smer Vodná a smer Palackého) druhý voz zostane zalomený, takže vodič musí sledovať dianie pri posledných 2 dverách cez kamerový systém a cestujúci vystupujú pomerne ďaleko od obrubníka;

- na východnej hrane (nástupištia smer Pošta 2 a NO) zadné dvere druhého voza zostane mimo chodníka (či skôr chodníčka vzhľadom na jeho parametre).
KbN je klbovy bus nizkopodlazny
Reply on: Bjorn #83482:
Problém linky 54 je to, že kdekoľvek tú linku rozdelíš, nejakú časť jej cestujúcich donútiš prestupovať. A osobne si myslím, že súčasné linkové vedenia má aj väčšie problémy než ju.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.