Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
jakub.michvocik

jakub.michvocik

kedz budu tie elektronicke tabule na yastavkach yupkova
Reply on: N/A #82580:
Ak sa nemýlim, tak ta linka je prispôsobená pre zamestnancov firiem v priem.parku.
Môžem otázku? Využíva niekto linku číslo 23 na prepravu z letiska a naň?

Pretože moja skúsenosť je taká, že keď som sa raz v nedeľu okolo poludnia letecky vrátil z Kolína, autobus číslo 23 odišiel pár minút pred príletom, a teda všetci využili taxi... Ďalší prílet bol v ten deň až večer, a tiež myslím, že v takom čase, že linka pre istotu už nepremávala. 😞
Reply on: 110mat110 #82577:
Veľmi dobre si to vystihol. A nadbytočné vozidlá budú použité ako zdroj náhradných dielov ...
Reply on: 110mat110 #82577:
Sopamozrejme že som to nemyslel až tak vážne. Ale možno by sa letisko mohlo ešte viac rozlietať a vtedy by to už nebol taký nezmysel ako teraz
Reply on: Podhradovčan #82575:
Prestan fantazirovat. Elektricky a autobusy sa nekupili primarne pre zlepsenie MHD ale aby sa nabalili spravni ludia.

Na lepsie intervaly nie su ani vodici ani kilometre = nie su €€. A fantazirovanie o novych kolajniciach? Si robis prcu? Vsetky moznosti na vystavbu sme premrhali na rekonstrukcie. Nevravim, ze tie neboli potrebne, myslim si vsak, ze boli pridrahe a IKD predimenzovane.

23 je nezmysel. Aj rychlodraha je v trubke a ako 23ku pokryju 2-3 elektricky. To sa oplati?
Reply on: KVKV #82574:
Kedysi dávnejšie som započul verziu, že tam kde niekedy jazdili dvojičky, budú jazdiť Variá, pri zhustenom intervale. To na linke 7 zatiaľ platí, vlastne aj na linke 2, a 3 kde to predtým nebolo. Uvidíme po skončení výluky aké to bude na 6/9. Verím, že aj tu sa pohnú veci k atraktívnosti.
Reply on: KVKV #82574:
Možno sa ráta s aj hustejšimi intervalmi aj s novími linkami.
Ako napríklad čo pred 10 mesiacmi vravel náš ,,milovaný " primátor, že by sa mala postaviť trať k letisku a autobusová linka 23 by mohla zaniknúť a nahradiť ju by mohla električkový variant tekto linky. Ale o tom dosť pochybujem keďže Raši je Raši a Rašim aj vždy zostane ? ?
Nadväzujem na moj predošlý príspevok, možno hlavná otázka zanikla.
Ešte raz sa spýtam, či niekto nevie NAČO sú Košiciam tolko nových električiek ?
Počet prevádzkyschopných vozidiel aj po ukončení výluk MET je výrazne nadbytočný vzhladom k výprave.
Počíta sa so zavedením nových liniek alebo zhustením intervalov ???
Reply on: TA #82571:
Kazde 2 minuty? Nechcel si napisat 15? Ved po sturovej jazdi brika raz za cas.
Reply on: veteran #82570:
Pevne verím, že pre druhý krát si dajú väčší pozor na paremeter rosivosti okien.
Reply on: matpiz #82566:
Keby sa chcelo, tak sa problém s neprejazdnou traťou kvôli autám vyrieši. Stačí pritom tak málo – každý priestupok nahlásiť a polícia to musí riešiť. Ak by im každé 2 minúty kvôli tomu zvonil telefón, tak by s tým začali niečo robiť. Ale keď na to kašle samotný DPMK – viem si predstaviť tie opakované žiadosti na základe iných záležitostí, ktoré sa ako riešia – tak nech. Ak by na tom niekomu ozaj záležalo, tak sa nenechá len tak odbiť.

Prečo nie je spustená preferencia v križovatke Němcovej – Letná – Zimná?
Reply on: Majou #82569:
Až na to, že dopravca NEMÁ ČO uvažovať na tým alebo iným výrobcom, ale nad konkrétnymi parametrami vozidla.
Reply on: reparil #82565:
S tym Pragoimexovym portfolkom som to myslel samozrejme ironicky ale aj so strachom, že stále je tu tá hrozba) Super že uvažujú nad iným výrobcom. Asi sa ešte nevie, že v akej budúcnosti by chceli kupovať nové eliny čo? Len škoda, že rovnaké kritériá nemali už skôr. Tieto Varia budú hýzdiť KE ešte pekne dlho a aj tie šibnuté vlnovkovité zastávky.
Reply on: cedin #82564:
Jedna celodenná (ideálne celotýždenná) linka z jedného zo sídlisk na východnej strane Hornádu na KVP. A podľa toho, z ktorého sídliska to pôjde, adekvátne upraviť ponuku spojov, prípade i celých liniek z toho druhého sídliska v relácii sídlisko - Mier (obe zo sídlisk tam dnes majú 5-6 min. interval v rannej špičke nerátajúc osemnástkopäťdesiatpäťku).
Reply on: matpiz #82566:
"Po ukončení stavby MET bude aj táto zastávka uvedená do skúšobnej prevádzky, aby bola otestovaná miera jej využitia ako združenej zastávky."

Takže idú testovať niečo, čo už je dávno otestované v stovkách miest po celom svete ?
Tak sa zdá, že sa rozprúdila debata o združených zastávkach: https://kosice.korzar.sme.sk/c/20742793/zbytocnu-potrebuju-o-potrebnej-spekuluju.html

Preto je nepochopiteľné, prečo nebude na Krajskom súde. Je to jediné možné riešenie, aby busy nečakali v zápche siahajúcu po parkovací dom. Aj teraz polícia nerieši státie áut na koľajniciach. Prečo by som mal v brike čakať v zápche? Ohľadom toho som písal do dpmk a potvrdili mi, že polícia vedome toleruje porušovanie dopravných predpisov (v podstate priamo pred jej oknami). Posielam dôkaz. Všimnite si druhý odsek.

Keď sa odstaví od februára Moldavská, tak bude Terasa bez električiek v oboch smeroch. A všetky R-ky (okrem R2 a R8) budú nahradené v meste LX6? Ranná špička v čase študentskej R4 bude masaker.
Reply on: Majou #82560:
v portfoliu ich samozrejme ma, ale mne osobne odpisal technicky riaditel useku dpmk mailom(pisal som priamo na info na dpmk ale ta co ma na starosti maily to posunula vyssie na technicky usek sefovi) a ten odpisal zevraj pri dalsom nakupe to budu uz s najvacsou pravdepodobnostou bud skody alebo caf ,v nasom regione a meste ine briky neprichadzaju velmi do uvahy hlavne koli cene mam na mysli bombardier ci alstom, tam su oproti spominanym brikam uz astronomicke ceny .. kazdopadne pri dlhych vozoch kriteriom bude uz aj plna nizkopodlaznost a klimatizacia co by pragoshitexove preliezky nesplnali..
Reply on: veteran #82542:
Rád by som pochopil, ako by sa z 18-tky a 55-ky dala spraviť jedna linka a pritom by ostalo obslúžené (v prijateľnej kvalite) to, čo dnes - 3 zhruba rovnako veľké sídliská KVP, Ťahanovce a Furča čo najkratšou cestou k okresnému úradu. Podľa mňa sa to nedá.
Mne sa práveže trasy týchto 2 liniek vidia logické.
Ale to, čo premáva mimo špičky, je zmyslom rovnako 18-tka ako 55-ka, aj keď sa to volá 18-tka.
Čo sa týka kapacity, celé je to tam nejaké čudné. Podľa mňa sú Ťahanovce a Furča zhruba rovnako veľké, takže aj kapacity oboch liniek by zrejme mali byť rovnaké. A aby bol medzi nimi v úseku HyperTesco - nová nemocnica „preklad“, logické by pritom bolo, aby na oboch bol rovnaký interval a pritom rovnaká veľkosť vozov.
A nechápem, prečo je 55-ka 55-kou a nie napr. 35-kou, keď žiadnu zastávku nevynecháva...
Reply on: orlov #82562:
Na električky problém nebude-len dnes som videl niekoľko vozidiel ako autoškola

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.