Môžem otázku? Využíva niekto linku číslo 23 na prepravu z letiska a naň?
Pretože moja skúsenosť je taká, že keď som sa raz v nedeľu okolo poludnia letecky vrátil z Kolína, autobus číslo 23 odišiel pár minút pred príletom, a teda všetci využili taxi... Ďalší prílet bol v ten deň až večer, a tiež myslím, že v takom čase, že linka pre istotu už nepremávala.
Prestan fantazirovat. Elektricky a autobusy sa nekupili primarne pre zlepsenie MHD ale aby sa nabalili spravni ludia.
Na lepsie intervaly nie su ani vodici ani kilometre = nie su €€. A fantazirovanie o novych kolajniciach? Si robis prcu? Vsetky moznosti na vystavbu sme premrhali na rekonstrukcie. Nevravim, ze tie neboli potrebne, myslim si vsak, ze boli pridrahe a IKD predimenzovane.
23 je nezmysel. Aj rychlodraha je v trubke a ako 23ku pokryju 2-3 elektricky. To sa oplati?
Kedysi dávnejšie som započul verziu, že tam kde niekedy jazdili dvojičky, budú jazdiť Variá, pri zhustenom intervale. To na linke 7 zatiaľ platí, vlastne aj na linke 2, a 3 kde to predtým nebolo. Uvidíme po skončení výluky aké to bude na 6/9. Verím, že aj tu sa pohnú veci k atraktívnosti.
Možno sa ráta s aj hustejšimi intervalmi aj s novími linkami.
Ako napríklad čo pred 10 mesiacmi vravel náš ,,milovaný " primátor, že by sa mala postaviť trať k letisku a autobusová linka 23 by mohla zaniknúť a nahradiť ju by mohla električkový variant tekto linky. Ale o tom dosť pochybujem keďže Raši je Raši a Rašim aj vždy zostane ? ?
Nadväzujem na moj predošlý príspevok, možno hlavná otázka zanikla.
Ešte raz sa spýtam, či niekto nevie NAČO sú Košiciam tolko nových električiek ?
Počet prevádzkyschopných vozidiel aj po ukončení výluk MET je výrazne nadbytočný vzhladom k výprave.
Počíta sa so zavedením nových liniek alebo zhustením intervalov ???
Keby sa chcelo, tak sa problém s neprejazdnou traťou kvôli autám vyrieši. Stačí pritom tak málo – každý priestupok nahlásiť a polícia to musí riešiť. Ak by im každé 2 minúty kvôli tomu zvonil telefón, tak by s tým začali niečo robiť. Ale keď na to kašle samotný DPMK – viem si predstaviť tie opakované žiadosti na základe iných záležitostí, ktoré sa ako riešia – tak nech. Ak by na tom niekomu ozaj záležalo, tak sa nenechá len tak odbiť.
Prečo nie je spustená preferencia v križovatke Němcovej – Letná – Zimná?
S tym Pragoimexovym portfolkom som to myslel samozrejme ironicky ale aj so strachom, že stále je tu tá hrozba) Super že uvažujú nad iným výrobcom. Asi sa ešte nevie, že v akej budúcnosti by chceli kupovať nové eliny čo? Len škoda, že rovnaké kritériá nemali už skôr. Tieto Varia budú hýzdiť KE ešte pekne dlho a aj tie šibnuté vlnovkovité zastávky.
Jedna celodenná (ideálne celotýždenná) linka z jedného zo sídlisk na východnej strane Hornádu na KVP. A podľa toho, z ktorého sídliska to pôjde, adekvátne upraviť ponuku spojov, prípade i celých liniek z toho druhého sídliska v relácii sídlisko - Mier (obe zo sídlisk tam dnes majú 5-6 min. interval v rannej špičke nerátajúc osemnástkopäťdesiatpäťku).
Preto je nepochopiteľné, prečo nebude na Krajskom súde. Je to jediné možné riešenie, aby busy nečakali v zápche siahajúcu po parkovací dom. Aj teraz polícia nerieši státie áut na koľajniciach. Prečo by som mal v brike čakať v zápche? Ohľadom toho som písal do dpmk a potvrdili mi, že polícia vedome toleruje porušovanie dopravných predpisov (v podstate priamo pred jej oknami). Posielam dôkaz. Všimnite si druhý odsek.
Keď sa odstaví od februára Moldavská, tak bude Terasa bez električiek v oboch smeroch. A všetky R-ky (okrem R2 a R8) budú nahradené v meste LX6? Ranná špička v čase študentskej R4 bude masaker.
v portfoliu ich samozrejme ma, ale mne osobne odpisal technicky riaditel useku dpmk mailom(pisal som priamo na info na dpmk ale ta co ma na starosti maily to posunula vyssie na technicky usek sefovi) a ten odpisal zevraj pri dalsom nakupe to budu uz s najvacsou pravdepodobnostou bud skody alebo caf ,v nasom regione a meste ine briky neprichadzaju velmi do uvahy hlavne koli cene mam na mysli bombardier ci alstom, tam su oproti spominanym brikam uz astronomicke ceny .. kazdopadne pri dlhych vozoch kriteriom bude uz aj plna nizkopodlaznost a klimatizacia co by pragoshitexove preliezky nesplnali..
Rád by som pochopil, ako by sa z 18-tky a 55-ky dala spraviť jedna linka a pritom by ostalo obslúžené (v prijateľnej kvalite) to, čo dnes - 3 zhruba rovnako veľké sídliská KVP, Ťahanovce a Furča čo najkratšou cestou k okresnému úradu. Podľa mňa sa to nedá.
Mne sa práveže trasy týchto 2 liniek vidia logické.
Ale to, čo premáva mimo špičky, je zmyslom rovnako 18-tka ako 55-ka, aj keď sa to volá 18-tka.
Čo sa týka kapacity, celé je to tam nejaké čudné. Podľa mňa sú Ťahanovce a Furča zhruba rovnako veľké, takže aj kapacity oboch liniek by zrejme mali byť rovnaké. A aby bol medzi nimi v úseku HyperTesco - nová nemocnica „preklad“, logické by pritom bolo, aby na oboch bol rovnaký interval a pritom rovnaká veľkosť vozov.
A nechápem, prečo je 55-ka 55-kou a nie napr. 35-kou, keď žiadnu zastávku nevynecháva...
romeo