Reply on: TA #82536:
Nemyslím, že na SNP s výnimkou Spoločenského pavilóna sú združené zastávky potrebné - najmä ak sa pre nedostatok budgetu kde čo dôležitejšie neurobilo. Ale prosím, keď už niekto vymyslel pojazd pre NADku, tak to mal spraviť všade.A osemnástka. Už by sa mal konečne a raz a navždy spraviť poriadok s osemnástkopäťdesiatpäťkou. Za posledných 10 rokov sa tam porobilo xy zmien zmenených zmien podľa toho, kto aktuálne najviac zjapal (Andrejčák, Ihnát a spol.).
Naozaj nechápem, načo je dobré živiť takúto dvojlinku. Kratšia jazdí kvázi celodenne, dlhšia len v špičke. Na dlhšej jazdia Solarisy, cez výluky sóla, je tam prejazd klbáku. Na kratšej je to elektrobus, ráno i poobede prejazdy klasického sóla. Čo tak jedna celodenná poriadna linka s jednotnou kapacitou všetkých spojov?
TA
Mimochodom, odkedy sa zhotoviteľ stavby vyjadruje k účelu stavby? Eurovia tvrdí, že by postavením združených zastávok v iných častiach mesta dochádzalo k obmedzeniu dopravy – na základe čoho? Dali si vyhotoviť nejakú analýzu? Okrem toho, keď už, tak združená zastávka mala byť z tohto pohľadu Nová nemocnica a nie Kino Družba. Jeden nezmysel za ďalším nezmyslom sa valí. Čakám na ďalšie vyjadrenie mesta k tejto téme, lebo je to lepšie ako čítanie Kocúrkova.